וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונדון 2012: ריכטר לא עלה לגמר ברובה אוויר מ-10 מטר

הקלע הישראלי פתח רע והשתפר בהמשך, אך הסתפק ב-595 נקודות שהספיקו למקום התשיעי, מרחק נקודה בלבד מעלייה

יום המשחקים השלישי של המשלחת הישראלית באולימפיאדה נפתח הבוקר (שני) עם אכזבה נוספת, הפעם מצידו של סרגיי ריכטר, שלא הצליח להעפיל לגמר הקליעה ברובה אוויר מ-10 מטר.

הקלע הישראלי היה הנציג הישראלי הראשון שהבטיח את מקומו במשחקי לונדון, וניסה להיות השני במשלחת שמעפיל לגמר אולימפי אחרי אלכס שטילוב, אבל הסתפק ב-595 נקודות שהספיקו לו למקום התשיעי, לאחר שהחל רע, סיים נהדר אבל לא הצליח לחפות על ההחטאות בפתיחה ונותר מחוץ לשמונת העולים לגמר על חודה של נקודה בודדת.

ריכטר פתח עם מקבץ של 99 נקודות מתוך 100, במקבץ השני הוא ירד ל-98 נקודות בלבד, ומכיוון ש-596 נקודות הספיקו לעלייה לגמר, הוא שמר על סיכוי סביר, אלא שבמקבץ הבא הוא שוב רשם 98 נקודות, כך שהתוצאה המקסימלית שלו ירדה ל-595 נקודות בלבד. במקבץ הבא צלף ריכטר 100 עגול ושמר על סיכוי קטן להתברג לגמר, וגם בשני המקבצים האחרונים שלו רשם ריכטר 100 אבל מתחריו הותירו אותו מחוץ לתמונת ההעפלה.

ריכטר הוא חניכו של גיא סטריק, שהשתתף בארבע האולימפיאדות האחרונות, ועבורו הייתה זו הופעה ראשונה במשחקים האולימפיים. הקלע בן ה-23, שהצטיין במיוחד בתחרויות מסבב גביע העולם שם זכה במדליית הזהב ב-2009 בגרמניה ובמדליית הכסף ב-2011 בדרום קוריאה, סבל מחוסר הניסיון ויקווה להישג טוב יותר בתחרויות הקליעה בשכיבה מ-50 מטר.

כל הדיווחים והחדשות על המשלחת הישראלית

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully