וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מעושרים

30.7.2012 / 9:02

סינסינטי בטירוף עם ניצחון עשירי רצוף, 2:7 על קולורדו. בוסטון שוב ניצחה את היאנקיז, הפסד לגריינקי בבכורה באיינג'לס

האם אליפות ה-MLB בדרכה להישאר בבית ה-NL מרכז? כרגע הדבר נראה יותר מאפשרי. הקבוצה החמה ביותר בליגה מאז החזרה מפגרת האולסטאר היא ללא ספק סינסינטי, שהשיגה הלילה (בין ראשון לשני) ניצחון עשירי ברציפות, 2:7 על קולורדו. ג'יי ברוס ודרו סטאבס ירו להומראנים, מאט לאטוס סיים עם שמונה ושמונה והרדס אוחזים במאזן הטוב בליגה לצד וושינגטון. הנשיונאלס עצמם נזקקו להרבה מאוד מזל כדי לעבור את מילווקי. הרבה מזל ומייקל מורס אחד, שבאינינג התשיעי השווה את המשחק עם הומראן בן שתי ריצות ובאינינג ה-11 ניצח אותו עם דאבל, שהכניס שתי ריצות נוספות וסידר 10:11 בסיום.

עוד ב-NL: סינגל של ג'סטין רוג'יאנו בעשירי סידר למיאמי 4:5 על סן דייגו. אטלנטה השלימה סוויפ על פילדלפיה הנוראית עם 2:6. רוי האלאדיי היה סביר, אבל הפסיד לטים הדסון. יוסטון סיימה בשעה טובה רצף של 12 הפסדים עם 5:9 על פיטסבורג. הומראן בן שתי ריצות של אנתוני ריזו בעשירי סידר לקאבס 2:4 דרמטי על סנט לואיס. הדודג'רס יצאו עם סוויפ ענק מסן פרנסיסקו אחרי 0:4, בזכות משחק מלא ושבע הכשות של קלייטון קרשאו. הסוויפ גם הדביק אותם לג'איינטס בצמרת בית המערב והקרב שם יימשך בתקופה הקרובה. המטס השיגו 1:5 על אריזונה, כשאר איי דיקי מגיע ל-14 ניצחונות עם שבעה ושמונה.

ב-AL: בוסטון אומנם חווה עונה איומה, אבל היא הצליחה לקחת מהיאנקיז סדרה בחוץ עם ניצחון דרמטי שני ברציפות, 2:3 בעשרה אינינגים בזכות סינגל של פדרו סיריאקו, שהיה הגיבור גם במשחק הקודם. שמונה אינינגים חזקים של סקוט פלדמן הובילו את טקסס ל-0:2 חשוב על הוויט סוקס. פליקס הרננדז נתן שבעה אינינגים טובים, אבל יצא ולא זכה בניצחון. סיאטל הסתדרה בלעדיו עם 6:7 על קנזס סיטי. זאק גריינקי ערך בכורה מצוינת במדי האיינג'לס עם שבעה ושמונה, אבל לא זכה לתמיכה התקפית ורשם הפסד 2:0 לטמפה ביי. הומראן של ג'סטין מורנאו הוביל את מינסוטה ל-1:5 על קליבלנד, שממשיכה ליפול. הרוקי של בולטימור ווי וין צ'ן, לא התרגש מהכושר של אוקלנד ובחמישה ושני שליש בלבד תפר 12 סטרייקאאוטים בדרך לניצחון 1:6. צמד של ג'וני פרלטה סידר לדטרויט 1:4 על טורונטו. דאג פיסטר היה מצוין עם שמונה ותשעה.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully