וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי התנצל בפני שפירא בר אור על תקרית הכובע

השחיין הישראלי נאלץ לעלות למשחה עם כובע לא שלו: "שלחנו לספידו מכתב נזיפה". טומרקין: "מקווה שב-200 גב זה ישתפר"

משלחת השחייה הישראלית לאולימפיאדה רשמה הבוקר (ראשון) שתי אכזבות נוספות, כשיעקב טומרקין ונמרוד שפירא בר אור לא הצליחו להתברג לחצאי הגמר ב-100 גב ו-200 חופשי בהתאמה.

"היה מאכזב", סיכם טומרקין בסיום. "לא יודע כל כך איך להסביר את זה, זו הרגשת מים, מי שלא שוחה יתקשה להבין את זה. הגריפה לא עבדה כל כך טוב, זה דבר שקורה. זו הייתה קפיצה ראשונה שלי למים באולימפיאדה, הרבה לחץ השתחרר תוך כדי, ואני מאוד מקווה שב-200 גב זה יעזור לי להרגיש טוב יותר. המטרה שלי היא עדיין להגיע לחצי גמר אולימפי, ואמשיך את אותו קו גם בימים הקרובים".

שפירא בר אור אמר: "אני לא כל כך מאוכזב. עשיתי את המקסימום, עשיתי שיא עונתי, והייתי קרוב לשיא שלי בלי חליפות. לצערי, זה לא הספיק, כי יש היום הרבה צעירים שכל הקרדיט מגיע להם".

שפירא בר אור שחה היום עם הכובע של יונתן קופלב, ורמז שמדובר בעוד שלב במחלוקת שלו עם איגוד השחייה, מאחר שחברת ספידו נחשבת למקורבת שלה: "בחברת ספידו החליטו לא לייצר כובע לנמרוד שפירא בר אור. אני השחיין הישראלי היחיד שלא עשו לו כובע. שחיתי עם הכובע של קופלב קודם כל כי הוא חבר והוא חסר פה, וזה מה שהיה".

הוועד האולימפי הגיב: "דבר כזה אסור שיקרה. שלחנו לחברת ספידו מכתב נזיפה חמור עם דרישה להסברים, ונערוך בירור מקיף עם שובנו ארצה. כל איגוד אחראי לדאוג לביגוד ולציוד של אנשיו. התנצלותנו הכנה בפני נמרוד".

טומרקין ושפירא בר אור איכזבו במוקדמות הבוקר

כל החדשות והעדכונים על המשלחת הישראלית

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully