וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו בלונדון 2012: גולן פולק הודח במשקל עד 66 ק"ג

הג'ודוקא בן ה-20, שהגיע ללונדון כאחד משלושת הצעירים במשלחת, סיים את דרכו אחרי שנכנע לצרפתי המנוסה דויד לארוס

ערוץ 1 - אולימפיאדה

צפו בקרב של פולק, באדיבות הערוץ הראשון

אחרי שאתמול פתח טומי ארשנסקי את דרכה של המשלחת הישראלית באולימפיאדה עם ניצחון והפסד, עלה הבוקר (ראשון) גולן פולק על המזרון בטורניר הג'ודו לקרב הראשון שלו במשקל של עד 66 ק"ג, בו נכנע לצרפתי המנוסה דויד לארוס.

אחרי פתיחה מאוזנת לקרב החל הצרפתי לתקוף יותר ויותר, ושלוש דקות בתוך הקרב הוא זכה ביוקו שנתן לו יתרון ואילץ את פולק לתקוף. לארוס עבר להתגוננות ואף זכה לאזהרה מהשופט, אבל פולק לא הצליח לנצל זאת וירד מנוצח.

פולק נראה נסער ועצבני בסיום הקרב, וסירב להתראיין לתקשורת הישראלית. משה פונטי, יו"ר איגוד הג'ודו שנכח בקרב, אמר בסיום: "זה לא היה גולן שאני מכיר, כמעט שהוא לא התקיף, הוא פשוט לא נתן את מה שצריך. גולן הוא מוכשר, אבל כנראה שהמעמד השפיע עליו. בסופו של דבר זו התנסות ראשונה שלו באולימפיאדה ואנחנו רואים בו פוטנציאל לריו 2016".

פולק בן ה-20, שהגיע ללונדון כאחד משלושה ספורטאים שזכו בקריטריון צעיר במטרה להעניק להם ניסיון לקראת האולימפיאדה הבאה, פרץ לתודעה בשנה שעברה כשזכה במדליית הזהב בסבב גביע העולם בטאלין, והשנה הוסיף מדליות ארד בתחרויות במדריד, ליסבון וטבילסי, אך הציפיות ממנו בלונדון הן בעיקר שיצבור ניסיון לקראת העתיד.

מחר יצטרף למעגל התחרויות גם סוסו פללשווילי במשקל עד 73 ק"ג, ביום שלישי תצא לדרך אליס שלזינגר במשקל עד 63 ק"ג, ואריק זאבי יתחרה ביום חמישי במשקל עד 100 ק"ג.

  • עוד באותו נושא:
  • גולן פולק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully