וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עדיין יש להן את זה

29.7.2012 / 9:35

הרד סוקס והיאנקיז סיפקו משחק מצוין, שהסתיים ב-6:8 לבוסטון. ניצחון 9 רצוף לסינסינטי, ליריאנו עבר לוויט סוקס

בניגוד לשנים הקודמות, המאבק ב-AL מזרח על המקום בפלייאוף לא צפוי להגיע לפוטו פיניש. היאנקיז השתלטו על הבית אחרי בערך שליש עונה וברחו לכולם, בעוד שהיריבות מחפשות את דרכן ונעות בין תקופות טובות לרעות. אחת מהן היא כמובן בוסטון, שאיבדה בשנה שעברה את המקום בפלייאוף ברגע האחרונה, עברה שידוד מערכות כללי ומעבירה עונה די סתמית. ובכל זאת, כל סדרה בין הפסים לרד סוקס היא מעניינת וכך גם זו הנוכחית. אחרי ניצחון קליל ליאנקיז במשחק הראשון בברונקס, הלילה (בין שבת לראשון) סיפקו שתי הקבוצות חוויה לצופים. בוסטון הגיעה מהר לסי סי סבאת'יה והובילה 1:6 עם ארבע הכנסות רצים של אדריאן גונזאלס, אבל היאנקיז לא נשברו והשוו. באינינג התשיעי האורחים עקצו, בעיקר בזכות טריפל של פדרו קיריאסו, שממשיך להפתיע והם יצאו עם ניצחון 6:8.

עוד ב-AL: הוויט סוקס החליטו ללכת בכל הכוח על העונה הזו. אדם דאן לא מפסיק להשתולל וסיפק עוד הומראן ופיליפ האמבר רשם הופעה טובה ב-2:5 על טקסס, שמצידה הושיבה בצד את ג'וש המילטון, לאחר שזה ספג בוז מהקהל אמש. בנוסף, שיקגו ביצעה טרייד גדול והביאה את פרנסיסקו ליריאנו ממינסוטה, חיזוק משמעותי לרוטציה הטובה גם כך. הטווינס קיבלו את האינפילדר אדוארדו אסקובר ואת המגיש הפרוספקט פדרו הרננדז. טורונטו עצרה את הריצה של דטרויט עם 1:5 והומראן נוסף של אדווין אנקרנסיון הלוהט. אניבל סאנצ'ס רשם בכורה לא מרשימה בטייגרס. אוקלנד שועטת לכיוון הפלייאוף והיא סגרה עוד ניצחון נינוח, 1:6 בבולטימור. ג'וש ווילינגהאם רשם הומראן 27 בניצחון 5:12 של מינסוטה על קליבלנד הנסוגה. סי ג'יי ווילסון היה לא רע, אבל מאט מור התעלה עליו וטמפה ביי יצאה עם 0:3 מול האיינג'לס. סיאטל ניצחה 3:4 את קנזס סיטי.

ב-NL: אייק דייויס הפך לחמישי בלבד בהיסטוריה שחובט לשלושה סולו הומראנים ולא מנצח, לאחר שהמטס נכנעו 6:3 לאריזונה. סינסינטי בטירוף והיא נעזרה בצמד של ריאן לודוויק כדי לנצח 7:9 את קולורדו, ניצחון תשיעי ברציפות והיא שווה למאזן הטוב בליגה. חוזה רייז סיפק הומראן למיאמי שניצחה 2:4 את סן דייגו. מייק מינור סיפק שמונה ותשעה ב-1:2 של אטלנטה על פילדלפיה. הצימרמנים שוב סיפקו את הסחורה בוושינגטון. שישה ושישה של ג'ורדן והומראן של ריאן הובילו ל-1:4 על מילווקי. פיטסבורג לא מוותרת וניצחה 3:4 את יוסטון, עבורה זה היה הפסד 12 ברציפות, שווה לשיא המועדון. הדודג'רס השיגו השתקה גדולה מול סן פרנסיסקו, 0:10, כשהנלי רמירז מכניס שלוש ריצות. הקאבס גברו 2:3 על סנט לואיס.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully