וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פלאח נפגש עם עטר, הבלם יושאל

29.7.2012 / 9:06

השחקן שמחזיק בחוזה שוחח עם המאמן לאחר שלא זומן לאימונים, ואסלוי עדיין בתמונה. גורם: ”מוגרבי עדיין מועמד”

קובי אליהו

צפו בנחיתת מכבי חיפה ממחנה האימונים

בלם מכבי חיפה סארי פלאח נפגש עם המאמן ראובן עטר. הסיבה: כפי שפורסם בסוף השבוע בוואלה! ספורט, מתיחות חדשה שנוצרה בין הצדדים בעקבות אי זימונו של הבלם לאימוני הקבוצה, וכעת מנסה הבלם לברר את עתידו במועדון.

בסיום הפגישה החליט עטר להשאיל את פלאח לקבוצה אחרת, לאחר שהבלם התנצל בנוכחותו של המנהל אדורם קייסי על התנהגותו בחודשיים האחרונים: "מרגע זה נושא סארי פלאח הועבר לטיפול ההנהלה". נמסר מהמועדון בתגובה.

כזכור, מאז חזרה חיפה מהמחנה נותק הקשר עם הבלם, שמתאמן לבדו. הנתק נוצר מאז הפיצוץ בין חיפה לסוכנו דודו דהאן (שמחר, כזכור, יעמוד לדין) וההחלטה של פלאח לנסוע לגנט כדי לעבור בדיקות רפואיות ומאוחר יותר לסכם בואסלוי הרומנית. פלאח רוצה לצאת לחו"ל ואופציית ואסלוי עדיין קיימת.

עוד במכבי חיפה: החלוץ מוחמד גדיר עדיין בודק אופציות בחו"ל. במועדון מנסים לשכנע את השחקנים שיושאלו לעבור לבני יהודה, כשגם איציק כהן וככל הנראה גם סינטאיהו סלליך נמצאים ברשימה הזאת.

במכבי חיפה אמרו אתמול כי הם טרם פנו לקשר פיראס מוגרבי, שעל מועמדותו למכבי חיפה פורסם בוואלה! ספורט בחודש מאי. גורם במועדון הבהיר: "יכול מאוד להיות שנפנה אליו בקרוב. מוגרבי עדיין מועמד לקבוצה, מאז תחילת הקיץ".

החלוץ דינו אנדלובו אמור להצטרף לקבוצה מיד לאחר צמד המשחקים של בני יהודה מול פאוק סלוניקי. עסקת העברתו של אלון תורג'מן, שנמצאת על סף סיכום, אמורה להיחתם לאחר פגישה נוספת בין נציגי השחקן לנציגי מכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully