וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב: "אני עוד יכול לשפר את תרגיל הקרקע שלי"

המתעמל הישראלי לא מסתפק בעלייה לגמר: "אני מבסוט מהתוצאה, אבל רוצה לשמור על ריכוז ולדבר כמה שפחות"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אלכס שטילוב פתח הערב (שבת) היטב את דרכו באולימפיאדת לונדון, כשהציב את עצמו בעמדת העפלה לגמר בתרגיל הקרקע ולגמר הקרב רב. המתעמל הישראלי שהשתתף במקצה המתעמלים השני מתוך שלושה אחר הצהריים מדורג כרגע רביעי בקרקע ושביעי בדירוג הכללי, והערב הוא צפוי להבטיח את מקומו בשני הגמרים.

"הייתי מוכן טוב וכל מה שהייתי צריך לעשות זה להתמודד עם הלחץ", אמר שטילוב. "לא היה תרגיל מושלם, אני יכול עוד לשפר אותו. את תכנית המינימום עשיתי כשעליתי לשני הגמרים. אני צריך לעבור עוד שבוע ומקווה שיהיה בסדר. אני כמעט בטוח שאעלה לגמר עם הציון הזה, אבל בואו נחכה לסוף היום ונראה".

"אני מרגיש שעשיתי את העבודה שהייתי צריך לעשות", המשיך שטילוב. "כתבתם שאני מרוכז, אני אשמח לדבר עם כולכם, אבל אני רוצה לשמור על ריכוז ולדבר כמה שפחות. הלך לי לא רע בקרקע ואני מבסוט מהתוצאה כי קיבלתי ציונים גבוהים מאוד גם במתח וגם במקבילים ואף פעם לא השגתי תוצאות כל כך טובות. אולי בגמר אני אנסה אולי לעשות תרגיל חדש בקרקע. אני מבסוט מהתוצאה בסך הכל".

לגבי המשך דרכו בתחרות אמר שטילוב: "אני לא פחות חזק מהיריבים שלי, כולנו באותה הרמה. ברור שהמטרה שלי היא מדליה אחרי שעברתי את המוקדמות. אני מקווה להגיע לגמר הקרב רב, זה יהיה הישג יפה בשבילי במיוחד בגודל שלי. בטבעות למשל קשה לי להתחרות. אני אתן פייט לכל המתחרים הנמוכים יותר. אני שמח שגם פליקס היה כאן. הוא תמך בי ואני תמכתי בו. אני רוצה להודות לו שעזר לי וגם להחמיא לו על התוצאה שהשיג".

צפו בשטילוב מככב במוקדמות בדרך לשני גמרים

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully