וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי ייעדר ממשחקי הנבחרת נגד אזרבייג'אן ורוסיה

28.7.2012 / 16:43

הקשר הישראלי נפצע במשחק הכנה של פאלרמו ובדיקות מקיפות שעבר, גילו שהוא ייעדר בין חודש לחודשיים מהמגרשים

בשורות רעות לנבחרת ישראל. קשר פאלרמו ערן זהבי צפוי להחמיץ את שני המשחקים בפתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל מול אזרבייג'אן ורוסיה ב-7 וב-11 בספטמבר בשל פציעה בברך. זהבי נפצע במהלך אחד ממשחקי ההכנה של קבוצתו והצטווה לנוח שבוע עד למעבר בדיקות מקיפות. אלא שתוצאות הבדיקה שערך השחקן בעיר וארזה גילו ממצאים חמורים יותר - קרע קטן ברצועה הצידית של ברך ימין - והמשמעות היא שהשחקן ייעדר בין חודש לחודשיים מהמגרשים.

הקשר צייץ בטוויטר: "בשורות רעות מאוד. אעדר כחודש וחצי מהמגרשים ואני מקווה לחזור חזק יותר. מאמין שהכל לטובה". כאמור, בפאלרמו מעריכים כי השחקן יזדקק לפחות ל-40 ימי החלמה לפני שיוכל לשוב לאימונים מלאים ולפיכך נראה כי סיכוייו ליטול חלק במשחקי הנבחרת קלושים. בכל מקרה, זהבי יחמיץ בוודאות את משחק ההכנה האחרון של ישראל בהונגריה ב-15 באוגוסט וכן את פתיחת העונה בסריה A ב-25 באוגוסט.

זהבי בן ה-25 נעדר גם בעונה שעברה כחודשיים מהמגרשים בגלל פציעה ובסך הכל רשם 20 הופעות ליגה במדי הרוסאנרו בהן כבש שני שערים. במהלך הקיץ נקשר שמו כמועמד לעבור בהשאלה לקייבו ואטאלנטה במסגרת עסקת חליפין, אך נראה כי בעקבות הפציעה השחקן יישאר לפחות עד ינואר בסגל פאלרמו.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully