וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: זאק גריינקי עבר ללוס אנג'לס איינג'לס

28.7.2012 / 10:07

הסיי יאנג לשעבר עזב את מילווקי והצטרף לקבוצה החזקה מ-LA, שניצחה 1:3 את הרייז. הומראן ניצחון להנלי בדודג'רס

אין מה לעשות. באופן טבעי, הכותרות בימים האחרונים מופנות לאו דווקא למשחקים עצמם, אלא לטרייד דדליין המתקרב ולשינויים שהוא מביא עימו. בהעברה הגדולה של הלילה האחרון (בין שישי לשבת) ואולי של כל העונה עד כה, נשלח זאק גריינקי ממילווקי ללוס אנג'לס איינג'לס. כזכור, רק שלשום הצהירו הברוורס כי גריינקי, שעמד להפוך לשחקן חופשי בתום העונה, יועבר בטרייד בו הם יוכלו להרוויח עליו משהו. בתמורה, נשלחו מעיר המלאכים השורטסטופ ג'ין סגווארה ושני שחקני דאבל איי. גריינקי בן ה-28 הגיע למילווקי רק לפני שנה וחצי, אחרי שזכה בסיי יאנג ב-2009 עם קנזס סיטי. העונה הוא עומד על מאזן של 3:9 עם ERA של 3.44 והוא מצטרף לאיינג'לס השאפתניים, שלפני העונה הנחיתו את אלברט פוחולס וסי ג'יי ווילסון ונמצאים במאבק על מקום בפלייאוף.

והיה גם בייסבול הלילה. קבוצתו החדשה של גריינקי, לוס אנג'לס, נעזרה בשלוש חבטות של אלברט פוחולס וניצחה 1:3 את טמפה ביי. היאנקיז שוב הבהירו לבוסטון שהם הרבה יותר טובים העונה וגרנד סלאם של קרטיס גרנדרסון נתן להם 3:10 ביתי, במשחק עם שלושה הומראנים לכל קבוצה. אוקלנד הלוהטת הוכיחה שגם אופי לא חסר לה ועם שש ריצות במעלה האינינג התשיעי היא ביצעה מהפך ענק וניצחה 9:14 בבולטימור. הומראנים של מיגל קבררה ופרינס פילדר לא עזרו לדטרויט, שהפסידה 8:3 בטורונטו וראתה את הוויט סוקס פותחים פער של משחק וחצי עם 5:9 על טקסס. קווין יוקיליס תרם הומראן. כריס סייל ניצחה, יו דרוויש הפסיד. קליבלנד מאבדת גובה וחטפה 0:11 כואב ממינסוטה וג'וש ווילינגהאם, שהגיע ל-26 הומראנים. ג'ון ג'אסו תרם ארבע הכנסות רצים ל-1:6 של סיאטל על קנזס סיטי.

ב-NL: הנלי רמירז החל לפרוע שטרות והומראן שלו בעשירי נתן לדודג'רס 3:5 בסן פרנסיסקו. אריזונה נעזרה באינינג שני של שש ריצות כדי להמשיך את ההתפוררות של המטס עם 5:11. סינסינטי בטירוף עם ניצחון שמיני רצוף, 0:3 על קולורדו מאחורי הופעה טובה של ברונסון ארויו. רצף שדווקא נקטע הוא שבעת ההפסדים של מילווקי, שגברה 0:6 על וושינגטון עם שישה ושליש ותשע הכשות מאת מייק פיירס. פיטסבורג ניצלה הגשה פרועה של חבייאר סדאנו בתשיעי וגירדה 5:6 על יוסטון. בן שיטס אומנם הרשה את הריצה הראשונה שלו העונה, אבל הקאמבק האדיר נמשך עם ניצחון שלישי ב-1:6 של אטלנטה על פילדלפיה. סן דייגו גברה 2:7 על מיאמי, שויתרה על העונה. סנט לואיס חבטה להומראן בכל אחד מחמשת האינינגים הראשונים מול הקאבס, דבר שלא קרה מאז 2004 וקרה לראשונה בהיסטוריה של כל אחת משתי הקבוצות המעורבות, החובטת והסופגת. סנט לואיס ניצחה במשחק 6:9.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully