וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "נשיא ברוז' שכנע אותי להישאר"

27.7.2012 / 19:11

הקשר גילה כי דחה "הצעה מעניינת בקיץ". ברדה יקר מדי לבירסחוט. זהבי ייעדר שבוע. שהר: "כסף לא מעניין אותי"

קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב גילה בראיון בבלגיה כי היה קרוב לעזיבה הקיץ: "בסיום העונה קיבלתי הצעה מעניינת ויכולתי להרוויח יותר, אבל הנשיא שלנו שכנע אותי להישאר", אמר השחקן. רפאלוב, שמחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות בשורות סגנית אלופת בלגיה, שיחק בעונה שעברה 32 משחקי ליגה בהם כבש שישה שערים.

גם אליניב ברדה, שמתחיל את שנתו האחרונה בחוזה בגנק, מעורר בקיץ לא מעט עניין. אחת הקבוצות שחשקו בשירותיו היא בירסחוט, אך היו"ר פטריק ואנופן הבהיר: "ברדה רצה לשחק בבירסחוט, אבל אנחנו לא יכולים לשלם את שכרו. אולי בעונה הבאה שהוא יהיה שחקן חפשי נדבר על ההעברה שלו, אבל כרגע הוא יקר מדי בשבילנו".

החלוץ בן שהר מתאקלם בקבוצתו החדשה, הרטה ברלין. השבוע ערך השחקן בכורה במשחק האימון מול הארטברג (הופסק בגלל גשם במצב של 1:1 רבע שעה לסיום) ובשבוע הבא יחל עמה את המסע חזרה לבונדסליגה. בראיון שהעניק ל"ברלינר קורייר" סיפר שהר מדוע העדיף את הרטה על פני רד בול זלצבורג: "ליגת האלופות והרבה כסף היו על הפרק, אבל לא אכפת לי מכסף אלא רק מההתקדמות שלי". שהר המשיך: "הרטה זה המקום הכי טוב בשבילי להתפתח, מועדון גדול עם הרבה אוהדים. הדרך לבונדסליגה קשה ונצטרך להתעלות. לא יהיה קל".

בשורות רעות לערן זהבי. קשר פאלרמו נפצע באחד ממשחקי ההכנה של קבוצתו ועל פי רופא המועדון, הוא זקוק למנוחה של לפחות שבוע. מדובר בפציעה בברך ובמועדון מחכים לתוצאות הבדיקה ומקווים כי לא מדובר בפציעה חמורה.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully