וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביג בן צלצל, האנרגיה סוף סוף פרצה החוצה

7 שנים הם חיכו ליום הזה: שליח וואלה! ספורט מביא לכם את ההמולה הנרגשת ברחובות לונדון, בבוקר טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו, שליחנו ללונדון

הבוקר של יום טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים נפתח בחגיגה גדולה בלונדון, וקשה להאמין שאחרי השעה 8:12 בבוקר מישהו נשאר לישון במרכז העיר. בעידודו של אמן מקומי בשם מרטין קריד, החליטו להעיר בשעה הזאת את כל העיר בצלילי פעמונים, כדי לציין 12 שעות לפני פתיחת המשחקים האולימפיים. מאות אנשים הגיעו לגשר ווסטמינסטר מתחת לביג בן כדי להוסיף את צלצולי הפעמונים שלהם, והעיר לונדון צהלה ושמחה לקראת מה שמכנים כאן "הערב הגדול ביותר בתולדותיה של לונדון בעידן המודרני".

לתושבי לונדון חשוב להדגיש בפני כל תייר ששואל אותם: המשחקים האולימפיים אינם מיועדים רק לחובבי הספורט. כל תושבי העיר ללא הבדל דת, גזע ומין נהנים מהאירוע הזה. אם זה בחגיגות גדולות בפארקים הגדולים של העיר, מסיבות ציבוריות ופרטיות, וצפייה במשחקים עצמם. קשה למצוא בלונדון מקומי אחד שיגיד ש-16 הימים הקרובים יפריעו לשגרת חייו. כולם מסכימים שהתחבורה תקשה, ושיהיה צפוף, אבל אווירת החגיגה שמרגישים בעיר גוברת על כל קושי שנוצר כתוצאה מאירוח המשחקים האולימפיים. "אנחנו רוצים לארח את כל העולם ולהראות לו את לונדון", אומרים כולם, והם כל כך מתכוונים לזה.

הביג בן בלונדון. קובי אליהו
התכונה בעיר מורגשת/קובי אליהו
לונדון, מספר שעות לפני טקס הפתיחה של האולימפיאדה. קובי אליהו
הנוף מרהיב/קובי אליהו
אוהדות בלונדון מתכוננות לטקס הפתיחה באולימפיאדה. קובי אליהו
והאוהדים נלהבים/קובי אליהו
כתבת מראיינת אוהד בריטי לקראת האולימפיאדה. קובי אליהו
מכל הסיבות/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully