וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "מקווים לבשורות טובות כשנחזור"

27.7.2012 / 10:52

ערן לוי הביע את תקוותיו ממחנה האימון בגרמניה והוסיף: "אנחנו אופטימים". הקבוצה תפגוש את ברגיש גלדבאך (18:30)

קובי אליהו

צפו בבית"ר ירושלים לפני היציאה למחנה האימון בגרמניה

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחת הקבוצות המסקרנות של הפגרה הנוכחית ולא בהכרח על המגרש היא בית"ר ירושלים. הקבוצה מהבירה תעשה את השבת הקרובה במחנה האימונים בקובלנץ שבגרמניה, כאשר הערב (שישי), אחרי חמישה ימי אימונים, היא תערוך משחק אימון ראשון נגד ברגיש גלאדבך מהליגה השלישית המקומית.

החלוץ ערן לוי אמר לאתר הרשמי של הקבוצה: "במהלך הקריירה עברתי הרבה קבוצות ולא ראיתי חדר הלבשה כמו בבית"ר. יש בקבוצה הזאת אווירה טובה, כיף גדול, שלא נדבר על הקהל, שזה דבר שכל שחקן בליגת העל מכיר. יש פה חדר הלבשה שהוא כמו משפחה ותחושה גדולה מאוד של 'ביחד' למרות המצב ואלה הדברים שאנחנו צריכים לשמור עליהם".

תחילה חששו בקבוצה כי בשל המצב הכלכלי של הקבוצה ייפגעו התנאים במחנה, אבל נראה כי בסופו של דבר הכל הסתדר. רכב שירות, שתחילה חשבו שיעמוד לרשותם, מה שהיה עשוי לפגוע בקבוצה, הגיע בסופו של דבר והשחקנים זוכים לתנאים מצוינים, המתאימים לקבוצה שמתכוננת ללכת על כל התארים בעונה הבאה. אפילו בעיית השף הצמוד נפתרה, לאחר שבקבוצה נסעו להביא בשר כשר אותו יבשלו במלון.

"הגענו למחנה ואני חייב לומר שאנחנו באווירה אופטימית", הוסיף לוי, "אי אפשר להתעלם מכל מה שקורה בארץ, מהתרומות של האוהדים. זה משהו מאוד חשוב לשחקנים. יש אווירה טובה מאוד, אנחנו עובדים קשה אבל מחייכים, גם המתקן עצמו פשוט מצוין. אנחנו מקווים להגיע לארץ ולשמוע בשורות טובות, כדי שנוכל להתרכז בהכנות לליגה. אנחנו אופטימים ומקווים להתחיל את העונה כמו שאר הקבוצות, בעיקר בשביל הקהל שלנו".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully