וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אוסיאקו קיבל הצעה לשנתיים ומתקרב

27.7.2012 / 9:22

בתום מו"מ לילי, השחקן המריא לדנמרק. במקביל, נמשך מו"מ גם עם קשצ'לאן ומרקוביץ', שחקן: "צריכים לנצל יותר מצבים"

הקשר הקנייתי פטריק אוסיאקו מתקרב להפועל באר שבע. הנהלת הקבוצה ניהלה אמש (חמישי) משא ומתן לילי עם השחקן והגישה לו הצעה לשנתיים, כאשר כרגע הפערים בין הצדיים קטנים מאוד. אמש ניהלה הקבוצה משא ומתן גם עם הקשר המונטנגרי מלאדן קשצ'לאן. הסיבה לכך היא שבמועדון רוצים לגבות את עצמם למקרה שאוסיאקו לא יחתום. בשעות הלילה איפשרה באר שבע לקשר הקנייתי לחזור למשפחתו השוהה בדנמרק והמשא ומתן בין הצדדים יימשך ביום ראשון, בתקווה להגיע לסיומו.

כזכור, באר שבע חתמה אמש את מחנה האימונים שלה בפולין, כשנפרדה ב-0:0 מווידז'ב לודז' המקומית. זה היה המשחק השלישי במחנה, כשקדמו לו תיקו 0:0 מול אולימפיאקוס ניקוסיה וניצחון 2:1 על אלקי לרנקה. קשצ'לאן פתח אתמול בהרכב ואילו אוסיאקו החליף אותו במחצית השניה ורשם שתי מסירות גדולות ומחצית טובה מאוד, שהעלתה את המניות שלו אצל המאמן אלישע לוי.

היום אחר הצהריים תחזור הקבוצה לישראל ושחקן בקבוצה סיכם את המחנה: "המשחקים מול לודז' וניקוסיה לימדו אותנו שהקבוצה חייבת לנצל יותר מצבים. רק שחקן אחד כבש במחנה וזה אומר שנצטרך לעבוד יותר על ניצול המצבים בחלק הקדמי. אלישע חיבר אותנו בצורה טובה והקבוצה תתקדם ככל שהזמן יחלוף". השוער אוסטין אג'ידה הרשים מאוד במחנה.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully