וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אדווין נגד כאבי ראש

27.7.2012 / 2:16

הומר בן שלוש ריצות של אדווין אנקרנסיון החזיר את טורונטו למשחק בדרך ל-4:10 על אוקלנד. מילווקי: גריינקי יועבר בטרייד

על אדווין אנקרנסיון עוברת עונה מעניינת במיוחד. בשנתו התשיעית ב-MLB, החובט הייעודי של טורונטו פורץ קדימה, ואמש (חמישי) סיפק עוד קבלה. בפיגור 3:0 מול אוקלנד, אנקרנסיון חבט להומראן בן שלוש ריצות, ה-27 שלו העונה. מהשוויון הזה הבלו ג'ייז שייטו קדימה, בדרך לניצחון קל 4:10, שגדע רצף של שבעה ניצחונות של האייז. ג'וש רדיק חבט להומר מספר 22.

טמפה ביי לא מצליחה למצוא את הגרוב, בולטימור דווקא מחזיקה מעמד, אף על פי שרבים ניבאו לה קריסה לאחר פגרת האולסטאר. האוריולס ניצחו את הרייז 2:6 ופתחו עליהם פער בן משחק בקרב על הוויילד קארד, לאחר שטמפה ביי ניצחה במפגשים הקודמים בסדרה. ג'יימס שילדס חסר היציבות היה אחראי לעוד הפסד, למרות עשרה סטרייקאאוטים בשישה אינינגים.

קליבלנד ניצלה ערב חלש של ג'סטין ורלאנדר וניצחה 3:5 את דטרויט. ג'ייסון ורגאס המצוין הגיע כבר ל-11 ניצחונות, עם שמונה וחמישה ב-1:4 של סיאטל על קנזס סיטי.

ב-NL, החדשות הגדולות מגיעות ממילווקי, שציינה בפה מלא שהמגיש זאק גריינקי מיועד ללכת בטרייד. גריינקי הועבר לברוורס מקנזס סיטי רק בשנה שעברה, אולם מילווקי נראית כמי שמוותרת במירוץ לפלייאוף (במיוחד בגלל ביצועי בולפן איומים), ותנסה להוציא משהו על המגיש בן ה-28.

ג'ייק ווסטברוק הגיש שבעה אינינגים מוצלחים, וסנט לואיס דרדרה את לוס אנג'לס דודג'רס השוקעת עם ניצחון 4:7. הקרדינלס רשמו 18 חבטות בהתמודדות, הדודג'רס התרחקו כדי שלושה משחקים ממוליכת בית המערב סן פרנסיסקו.

מאט הארווי רשם משחק בכורה נהדר לקריירה שלו עם חמישה ושליש בהם סילק 11 חובטים וסייע למטס לנצח 1:3 את אריזונה. עוד רוקי שחווה ערב מרגש הוא סטרלינג מארטה מפיטסבורג. הבחור עלה לחבוט ראשון בליינאפ של הפייראטס, בהופעה ראשונה בקריירה ובהגשה הראשונה לעברו הוא חבט להומראן. פיטסבורג ניצחה 3:5 את יוסטון. אדווין ג'קסון סיפק לוושינגטון שבעה אינינגים ללא ריצת חובה והנשיונאלס גברו 2:8 על מילווקי.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully