וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה אלכס שטילוב החליט להתבודד?

המתעמל בחר להתנתק עד למוקדמות הקרב-רב בשבת והוא לא יוצא מהכפר האולימפי: "המתחרים מתאמנים לידו וזה משפיע"

אחד הספורטאים שיותר מפתיעים את העיתונאים הישראלים בלונדון הוא המתעמל אלכס שטילוב, שהוא גם אחד המועמדים לזכייה במדליה אולימפית עבור ישראל. בימים האחרונים שטילוב שומר על דממת אלחוט, גם בהמלצת מאמנו והוא מעדיף שלא לדבר עם התקשורת ולהתרכז בתחרות שלו, כשמוקדמות הקרב רב בהן ישתתף יהיו כבר ביום שבת.

בניגוד לספורטאים ישראלים אחרים, שטילוב ממעט לצאת מאזור המגורים בכפר האולימפי והוא אפילו לא ביקר עדיין באזור המתקנים בפארק האולימפי. מדי יום הוא מגיע לאולם האימונים או לאולם התחרות ומשם בחזרה לכפר. מאמנו של שטילוב, סרגיי וייסבורג, אמר לקראת היציאה לדרך בשבת: "אלכס עשה אימונים טובים, אימון הפודיום שלו היה מוצלח והוא בהחלט מוכן".

הצוות של אלכס שטילוב כולל חוץ מוייסבורג גם את הפיזיותרפיסט אדם בדיר, שנידב קצת יותר פרטים לגבי מצבו של המתעמל הישראלי: "החלטנו שאנחנו סגורים עד לתחרות. זה לא קורה אצל כל הספורטאים, אבל במקרה של אלכס כן. צריך קודם כל לעבור את המוקדמות, המתחרים של אלכס מתאמנים לידו והוא רואה את הדברים מסביב, זה מאוד משפיע. הוא במצב פיזי מצוין. אני יכול לספר שאלכס באמת נראה מצוין על המשטח, אנחנו עושים טיפולים אינטנסיביים. הוא מדבר וצוחק, אבל הוא החליט שלא לצאת לפארק האולימפי והוא לא מתכון לעשות כלום עד אחרי המוקדמות".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully