וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר: "הגיע הזמן שאנצח את שראפובה"

הטניסאית אופטימית: "לא יכול להיות יותר מתוק מלעשות את זה באולימפיאדה". אנדי רם: "תמיד מרגש לייצג את ישראל"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו, שליחנו ללונדון

לא מעט תקוות נשאה עמה שחר פאר, שהגיעה לאולימפיאדת לונדון 2012 עם החלום להשיג מדליה אולימפית עבור ישראל. אלא שהערב (חמישי) קיבלה הטניסאית הישראלית את הבשורות כי כבר במשחקה הראשון היא תפגוש את מריה שראפובה החזקה, המדורגת במקום השלישי בעולם. פאר (51), אמנם לא הצליחה לנצח מעולם את הרוסייה בכל ששת המפגשים בין השתיים, אבל היא מקווה שהעובדה שבטורניר ווימבלדון האחרון הודחה שראפובה בשמינית הגמר ישחק לטובתה, לפחות בכל הנוגע למשטח.

"ראיתי אותה כבר היום באימונים אבל היא לא דיברה איתי, כי אנחנו לא מדברות", אמרה שחר פאר. "כמובן שזה משחק קשה, על אחת כמה וכמה בגלל שמדובר בדשא אבל הגיע הזמן כבר לנצח אותה ולא יכול להיות דבר יותר מתוק מלעשות את זה כאן באולימיפאדה". בפעם הקודמת שהשתיים נפגשו, הצליחה פאר לתת פייט הגון ליריבתה, אך הפסידה לבסוף בשלוש מערכות בטורניר מיאמי.

על האווירה בכפר האולימפי אמרה הישראלית: "כיף להיות כאן בפעם השניה. זה קצת יותר קטן מבייג'ינג אבל עדיין זה מאוד מרשים. אני כל הזמן מצלמת כאן סרטונים, שולחת למשפחה, וכולם מתלהבים". עם זאת, לפאר יש מעט ביקורת על הארגון עד כה: "אנחנו הטניסאים צריכים לנסוע שעה וחצי לאימונים בווימבלדון, אנחנו לא קרובים כמו שאר הישראלים. אני מאוד ארצה לצפות באירועים של ישראלים אבל אני לא יודעת כמה זה יתאפשר לי".

הטניסאית הישראלית שחר פאר. קובי אליהו
נקווה שהיא תחייך גם בעוד כמה ימים. פאר/קובי אליהו

אבל לא רק שחר פאר תנסה להביא מדלייה. גם אנדי רם ויוני ארליך ייצאו אל המסע במטרה להיכנס לספרי ההיסטוריה, וגם להם לא סיפקה ההגרלה חיים קלים. הצמד הספרדי, מארק לופס ומרסל גרנויירס, ממתין להם כבר במשחק הראשון, ובמידה ויצליחו לעבור אותם, יפגשו את לא אחר מאשר רוג'ר פדרר, וסטניסלס ואווינקה השוויצרים. בהחלט לא פשוט.

יוני ארליך התייחס להגרלה נגד הצמד הספרדי ואמר: "הולך להיות משחק מעניין, אנחנו כבר מחכים לעלות למגרש. האולימפיאדה היא יותר כמו גביע דייויס, זה יותר קשה מהתחרויות הרגילות. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולא ביריבים, זה ממש לא מעניין אותנו מי הם. האימונים האחרונים שלנו היו טובים מאוד. אני יכול להגיד את אותו הדבר גם על מה שמצפה בסיבוב השני. בסופו של דבר זה רק שמות".

אנדי רם התייחס לעובדה שהטורניר האולימפי מתקיים באול אינגלנד בווימבלדון, המקום שבו הצמד הישראלי ביצע את הפריצה שלו: "האפקט של ווימבלדון תמיד חזק, כיף לחזור לפה, במיוחד עכשיו כששינו שם את הקומפלקס וזה כבר לא כל כך מסורתי ופסטורלי. תמיד מרגש לייצג את ישראל, ההגרלה היא לא פשוטה, יכלנו לקבל הגרלה יותר קשה אבל כל משחק זה צירי לידה".

הטניסאים הישראלים יוני ארליך, אנדי רם. קובי אליהו
כמו בגביע דייויס. רם וארליך/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully