וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמדג'ה: "המטרה היא לא הגרלה נוחה אלא תחרות טובה"

מאמן הג'ודו שייצג את הג'ודוקאים הישראלים בהגרלה: "כל הספורטאים שנמצאים כאן שווים. האווירה ממש טובה"

נבחרת הג'ודו הישראלית למשחקים האולימפיים. מימן: אורן סמדג'ה, פאבל מוסין, אליס שזינגר, סוסו פללישווילי, טומי ארשנסקי, גולן פולק, אריק זאבי, שני הרשקו. ברני ארדוב
לא מתעסקים בהגרלה. הג'ודוקאים הישראלים וסמדג'ה/ברני ארדוב

נבחרת ישראל בג'ודו נמצאת כעת בשלמותה בלונדון, אחרי נחיתתם של אריק זאבי, גולן פולק, סוסו פללשווילי ואליס שלזינגר. אלה הצטרפו היום (חמישי) לטומי ארשנסקי שהגיע אתמול ואל המאמנים אורן סמדג'ה ושני הרשקו. ההגרלה שהתקיימה הבוקר באולם ה"אקסל" לא הביאה בשורות טובות במיוחד עבור מרבית הג'ודאים הישראלים, שיזכו ליריבים קשים כבר מהסיבובים הראשונים.

סמדג'ה, שייצג את המשלחת הישראלית בהגרלה הזאת אמר: "מבחינתי אין דבר כזה הגרלה קלה או קשה. כל הספורטאים שנמצאים כאן שווים. טומי ארשנסקי מתחרה מול מדליסט ארד מאליפות אירופה, אבל הוא גם ניצח אותו בעבר. ומה נגיד על היריבים שמחכים לטומי וסוסו אם ינצחו את הקרב הראשון שלהם? שני יפנים? אז בסופו של דבר אני אומר שהמטרה שלנו היא לא הגרלה נוחה, אלא תחרות טובה – ככה אני רואה את הדברים".

סמדג'ה הרחיב יותר על ההגרלה של ארשנסקי, שייכנס למעגל התחרויות כבר בשבת בבוקר ואמר: "רק במחנה האימונים האחרון ראינו את הקרב שלו נגד ההולנדי בוידאו וניתחנו אותו. בסך הכל טומי מרגיש טוב. הוא הגיע לכאן אתמול, בערב כבר יצאנו לריצה משותפת והיום כל החברים שלו מצטרפים אליו. הוא לא מרגיש לחוץ או שמשהו מפריע לו, האווירה ממש טובה".

על התחושות שלו כמדליסט אולימפי שנמצא בכפר אולימפי לראשונה מאז 1996 אמר סמדג'ה: "אני סוגר כאן מעגל של 20 שנה, אני מרגיש גאווה ומרגיש טוב עם עצמי. אני מרגיש שעשינו הכנה טובה כי צריך לזכור שאף אחד לא נתן צ'אנס לספורטאים שלנו פרט לאריק זאבי ואליס שלזינגר. עם התעקשות והשגת המטרות, הצלחנו לעשות את זה".

הג'ודוקא הישראלי אורן סמדג'ה על הפודיום באולימפיאדת ברצלונה 1992. Amilcar de Leon, AP
סוגר מעגל. סמדג'ה באולימפיאדת ברצלונה 92/AP, Amilcar de Leon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully