וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר מול מריה שראפובה, פדרר מחכה לרם וארליך

הישראלית זכתה להגרלה קשה מאוד מול הרוסיה המדורגת 3 בעולם. רם וארליך עשויים לפגוש את השוויצרי בסיבוב השני

שחר פאר, אנדי רם ויוני ארליך ינסו להביא את המדליה האולימפית מענף הטניס, והיום (חמישי) השלושה התוודעו להגרלה שלהם במשחקי הזוגות והיחידים, כשבהחלט מדובר במשימה לא פשוטה. פאר, שנמצאת בתקופה לא פשוטה, זכתה להגרלה קשה מאוד בפתיחת הטורניר והיא תתמודד נגד מריה שראפובה החזקה. פאר המדורגת 51 בעולם כבר פגשה לא פעם בעבר את הרוסיה, ותנסה לעשות את הבלתי יאומן מול שראפובה שמדורגת במקום השלישי בעולם. במקרה שפאר תעשה את הבלתי יאומן, היא תפגוש בשלב הבא את המנצחת בהתמודדות מול רוברטה וינצ'י לקים קלייסטרס, עוד משוכה קשה מאוד.

שראפובה עשתה התקדמות משמעותית בשנה האחרונה וחזרה לקדמת הבמה בטניס העולמי אחרי שבאליפות אוסטרליה היא הגיעה עד לגמר ולאחר מכן ברולאן גארוס היא זכתה בטורניר. נקודת האור החיובית מבחינת פאר היא העובדה שעל הדשא של ווימבלדון הרוסיה כשלה והודחה כבר בשמינית הגמר. מאזן האימה של שראפובה מול פאר עומד על 0:6 לרוסיה. הפעם האחרונה ששתיהן נפגשו הייתה בטורניר מיאמי העונה על המשטח הקשה, כששראפובה ניצחה בשלוש מערכות. על הדשא, לעומת זאת, השתיים מעולם לא נפגשו.

המפגש הזכור יותר בין שראפובה לפאר היה אי שם ב-2008 במסגרת גביע הפדרציה, כאשר פאר זכתה לעידוד מאסיבי מהקהל המקומי, אבל שראפובה לא ריחמה והביסה את הישראלית 1:6, 1:6. מה שבעיקר בלט במשחק היו הקריאות כנגד שראפובה וגניחותיה, אבל גם זה לא ממש הפריע לרוסיה שסידרה נקמה מתוקה בישראלית ובקהל המרעיש.

הצמד הישראלי אנדי רם ויוני ארליך גם הם מקווים לחזור הביתה עם מדליה היסטורית, ולפחות על פי ההגרלה בסיבוב הראשון נדמה שיהיה להם קשה לחלום. הצמד הישראיל ישחק בסיבוב הראשון נגד מארק לופס ומרסל גרנויירס הספרדים. אם הם ינצחו, הם צפויים לפגוש בסיבוב השני את רוג'ר פדרר וסטניסלס ואווינקה, שזכו לפני ארבע שנים בתואר היוקרתי.

בטורניר היחידים, רוג'ר פדרר המדורג ראשון בעולם, ישחק בסיבוב הראשון נגד אלחנדרו פייה הקולומביאני (48 בעולם), בעוד המדורג 2 בעולם ובתחרות, נובאק דג'וקוביץ', יפתח נגד פאביו פוניני האיטלקי (63 בעולם).

אצל הנשים, ויקטוריה אזרנקה (1) תשחק נגד אירינה קאמליה-בגו מרומניה (79 בעולם) , בעוד אגניישקה רדוואנסקה (2) קיבלה הגרלה קשה יותר והיא תפגוש את יוליה גרגס הגרמניה, המדורגת 24 בעולם. סרינה וויליאמס (4) שזכתה ממש לא מזמן בטורניר הגרנד סלאם בדיוק באותו מקום, הוגרלה למפגש מסקרן עם ילנה ינקוביץ', לשעבר המדורגת ראשונה בעולם והיום המדורגת 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully