וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: שלא תיגמר לעולם

26.7.2012 / 10:02

סטיבן שטרסבורג המשיך להתקרב למכסת האינינגים שלו עם הצגה ו-2:5 של וושינגטון על המטס. 0:16 לאוקלנד בטורונטו

לאחר הפציעה הקשה שחווה וניתוח הטומי ג'ון שהשבית אותו לתקופה ארוכה, בוושינגטון הודיעו בתחילת העונה כי הם יגבילו את האס שלהם סטיבן שטרסבורג, ל-160 עד 170 אינינגים העונה. אפילו בבירה כנראה לא ציפו שהם יובילו את ה-NL כולו לאורך רוב העונה ושטרסבורג פשוט לא יוכל לקבל מנוחה. הלילה (בין רביעי לחמישי), הוא נתן עוד הצגה גדולה עם 11 הכשות בשבעה אינינגים וניצחון 2:5 על המטס. שטרסבורג הגיע ל-11 ניצחונות, אבל גם ל-117 אינינגים ושליש ולא ברור מה צופן עבורו העתיד העונה, כשנשארו למעלה מחודשיים של בייסבול רק עד שיתחיל הפלייאוף.

עוד ב-NL: הנלי רמירז רשם בכורה טובה בדודג'רס עם שתי חבטות והכנסת ריצה, אבל לרפאל פורקאל היו תוכניות אחרות ובאינינג ה-12 הוא סידר לסנט לואיס 2:3 עם סינגל ניצחון. קולורדו לא נבהלה מעוד הומראן של ג'ייסון קובל הרותח ועצרה את רצף ששת הניצחונות של אריזונה עם 2:4. סינסינטי ממשיכה לדהור ולמרות שהייתה במרחק אאוט בודד מהפסד היא שמה שלוש ריצות על הלוח בתשיעי וניצחה 3:5 את יוסטון. טים לינסקאם שוב לא יציב ולצד שמונה הכשות הוא הרשה חמש ריצות בפחות מחמישה אינינגים, סן דייגו ניצלה זאת וניצחה את סן פרנסיסקו 3:6. צמד לחסוס גוזמן. פילדלפיה השלימה סוויפ על מילווקי עם סינגל ניצחון של ג'ימי רולינס בעשירי ו-6:7. אטלנטה לא השקשתה מול מיאמי המתפרקת וניצחה 1:7 עם חמישה ושבעה של טומי הנסון. פיטסבורג נמנעה מסוויפ עם 2:3 על הקאבס, אצלם חבט אנתוני ריזו להומראן.

ב-AL: דייויד פרייס השיג ניצחון מספר 14, הכי הרבה בליגה, ב-1:10 של טמפה ביי על בולטימור. האס של הרייז סיים עם שבעה ועשרה נהדרים. איצ'ירו סוזוקי עלה לחבוט כליד אוף ונפרד מהאצטדיון בסיאטל עם ניצחון נוסף, 2:5. דרק ג'יטר סייע עם שלוש חבטות. שישה ושישה של ג'ייק פיבי הובילו את הוויט סוקס ל-2:8 קל על מינסוטה. ג'ראד וויבר ניצח בפעם השביעית ברציפות, כשהומראן של מייק טראוט סייע לאיינג'לס להשיג 6:11 על קנזס סיטי. דטרויט ממשיכה להתקדם וניצחה 3:5 את קליבלנד במשחק סופר חשוב. טקסס גברה 3:5 על בוסטון, נלסון קרוז סיפק הומראן. אבל עם כל הכבוד לכולן, הקבוצה הלוהטת בליגה היא ללא ספק אוקלנד, שהגיעה לקנדה והתעללה בטורונטו עם 0:16 וניצחון שביעי רצוף. קוקו קריספ סיפק צמד, אי ג'יי גריפין רשם שישה ותשעה והאייז שמו שמונה ריצות כבר באינינג השני.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully