וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל נבו: "חושב שאני בכושר הכי טוב שהייתי בחיים"

טקס הנפת הדגל הישראלי התקיים בכפר האולימפי, מנכ"ל הוועד אפרים זינגר: "אנחנו אטרקטיביים, הרבה שואלים אותנו שאלות"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

טקס הנפת הדגל הישראלי התקיים הערב (רביעי) בכפר האולימפי בלונדון. בזמן שמרבית הספורטאים במשלחת היו עסוקים באימונים, וחלקם בכלל היו בדרך משדה התעופה, ייצגו את המשלחת השחיינים גל נבו, יעקב טומרקין, עמית עברי ונמרוד שפירא בר-אור והמתעמלת ולריה מקסוטה. ראש המשלחת, אפרים זינגר, שעושה זאת בפעם החמישית, הוזמן לבמה על ידי מנהל הכפר דנקן גותיו, ו"התקוה" הושמעה בזמן שהדגל הישראלי הונף לראש התורן. את טקס הנפת הדגל מקיימים בכל פעם לחמש מדינות במקביל. הפעם, ישראל הייתה שותפה לטקס עם ספרד, שוויץ, קפריסין וסנגל.

הטקס התנהל בסגנון של מיוזיקל, כששחקנים וזמרים מקומיים קיבלו את המשלחות בשירת להיטים של להקת "קווין" וכמיטב המסורת הבריטית. בזמן הטקס, קיים המתעמל אלכס שטילוב את אימון הפודיום שלו בהיכל O2, בו יפתחו בשבת תחרויות ההתעמלות. שחייני נבחרת ישראל הגיעו לפני 24 שעות ממחנה אימונים בעיר קורבי הרחוקה מלונדון בשעתיים, ובהמשך היום נחתו גם הג'ודאים בראשות אריק זאבי.

בסך הכל האווירה במשלחת הישראלית מצויינת, אבל מזג האוויר מקשה על כולם וגם על הספורטאינו. אפשר להתרגל לעובדה שחם בלונדון, אבל לא לזה שאין בעיר הזאת מזגנים. לאחר טקס הנפת הדגל קיימו ראשי המשלחת מסיבת עיתונאים בכפר האולימפי, בה השתתף גם גל נבו. ראש המשלחת אפרים זינגר אמר: "זאת הפעם החמישית שאני עושה את זה, אבל כל פעם זה מרגש מחדש. אנחנו באנו לעשות את העבודה שהיא לאפשר ל-37 הספורטאים שנמצאים כאן את התנאים האופטימליים להיות בשיאם".

גל נבו שחיין ישראלי. קובי אליהו
מתחילים להתרגש. נבו/קובי אליהו

על העובדה שהוא הפך למרואיין מבוקש מאוד בתקשורת הבינלאומית אמר זינגר: "אנחנו אטרקטיביים והרבה אנשים רוצים לבוא ולדבר איתנו. לפני פתיחת המשחקים יש נושאים קבועים שהם האבטחה וי"א חללי מינכן. אחרי פתיחת המשחקים תמיד יש התעניינות גדולה בהישגים של הספורטאים הישראלים. מתעניינים, ניגשים אלינו הרבה וזה כיף".

השחיין גל נבו סיפר: "בהשוואה לבייג'ינג יותר נוח כאן מבחינת המתנדבים. לסינים היו כוונות טובות אבל הם לא ידעו אנגלית, כאן כולם שמחים לעזור ועושים את זה מצויין. בסך הכל הכפר האולימפי הוא דומה, אני חושב שעשו הכל כדי להסביר לנו הכל. בינתיים כבר יצא לי להיות באינטראקציה עם האנשים שאני מכיר והם השחיינים השונים. את מייקל פלפס כבר ראיתי כמה פעמים, אבל לא דיברתי איתו".

על הכושר בו הוא נמצא אמר נבו: "מבחינת כושר, אני חושב שאני בכושר הכי טוב שהייתי בחיים. זה מה שהאימונים אומרים. בכפר ההרגשה מדהימה, הכל זורם והכל נוח. רק מחכים לרגע הנכון. צריך לחשוב קודם כל על שיא אישי. ברגע שאעשה את זה, אני אהיה מרוצה. ברור שגמר יהיה בונוס גדול מאוד. שיא אישי זאת המטרה. צריך לחשוב על הדברים הטכניים".

שחקן הבדמינטון מישה זילברמן הוגרל היום לבית המוקדם בטורניר האולימפי שיחל ביום שבת. רק שחקן אחד מבין השלושה שישחקו בבית יעלה לשמינית הגמר. זילברמן יפתח ביום שבת (22:54) שעון ישראל במשחק נגד יאן יורגנסן הדני, סגן אלוף אירופה לשעבר ומדליסט הארד מאליפות אירופה האחרונה. ביום ראשון (15:44 שעון ישראל) יתמודד זילברמן נגד דרק וונג מסינגפור, שהגיע עד לשמינית הגמר באליפות העולם ב-2011.

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully