וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הקשר ניקולה גולאן מועמד, קנדה שוחרר

בקבוצה שוקלים לפתוח מו"מ עם הסרבי בן ה-23 ששיחק בקייבו ופיורנטינה. קנדה, שחייב כספים, במגעים עם קבוצות מאירופה

קובי אליהו

הקשר הסרבי ניקולה גולאן מועמד להצטרף להפועל תל אביב, כאשר שמו הוצע הבוקר (שני) לקבוצה. בקבוצה אישרו כי הם שוקלים להיכנס עם השחקן למשא ומתן, אך הבהירו כי קיימים מלבדו מועמדים נוספים לקבוצה. גולאן בן ה-23, שיכול לשחק בקישור וכן בעמדת המגן, סיים הקיץ חוזה בן חמש שנים בפיורנטינה ונחשב לשחקן חופשי. בשבוע שעבר נבחן באולימפיאקוס היוונית והיה קרוב לחתימה, אך לבסוף שוחרר.

מדובר בשחקן תוצרת פרטיזן בלגרד שנחשב לכישרון גדול בסרביה ונרכש על ידי פיורנטינה ב-2007. הוויולה השאילו אותו לסמפדוריה ומינכן 1860, לפני שהעניקו לו הזדמנות ראשונה כמגן ב-2010/11. לאחר מכן הושאל גם לאמפולי ובינואר האחרון עבר בהשאלה לקייבו, אך מיעט לשחק. כמו כן, לגולאן 22 הופעות בנבחרת סרביה הצעירה, כולל מפגש מול ישראל ב-2008.

בתוך כך, מגן הקבוצה עמרי קנדה שוחרר באופן רשמי ורשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שתחפוץ בשירותיו. למגן יש עדיין חובות להפועל תל אביב והוא ייאלץ להסדיר את העניינים מול המועדון, אם וכאשר יסגור את מעברו לקבוצה אחרת. קנדה כבר נמצא במגעים עם מספר מועדונים באירופה וייתכן כי יעבור לאחד מהם, אך אין משא ומתן רציני כרגע.

הבלם הרוסי סרגיי גוליאטקין, שנבחן אמש במשחק האימון בו ניצחה הפועל תל אביב 0:2 את ויסלה קרקוב, קיבל הודעה על שחרורו.

האולימפיאדה האדומה בהונגריה

שחקני הפועל ת"א ערכו הבוקר אימון מיוחד באיזור הספא של בית המלון בו הם משתכנים, שכלל תחרות בסגנון אולימפי. זה התחיל בריצת 5 קילומטרים עם מאמן הכושר דרור שמשון ולאחר מכן התחלקו השחקנים לקבוצות בין אולם הפילאטיס, שם הם עבדו עם שמשון על חיזוק שרירי הליבה, בעוד הקבוצה השנייה עבדה בחדר הכושר עם משקולות. לאחר מכן התכנסו כולם בבריכה לתחרות שחייה בסגנון חתירה שהייתה צמודה והסתיימה רק בפוטו פיניש ובניצחון של זאב חיימוביץ', שגבר במאיות השנייה בלבד על בוריס קליימן, מור שושן ונאעל חוטבא.

דרור שמשון הסביר על מהלך היום המיוחד: "עבודה על חיזוק שריר הליבה היא חשובה מאוד עבור השחקנים, בטח לפני תחילת עונה, בעיקר בנושא מניעת פציעות. אנחנו נמשיך לעבוד על זה כל הזמן, גם בארץ. בנוגע לשחייה אין ספק שהייתה תחרות יפה עם פוטו פיניש שאני מקווה שנראה כמוהו גם בבריכה האולימפית בלונדון 2012".

לאחר מכן השחקנים נכנסו לבריכת המינרלים, לג'קוזי לאמבטיית הקרח ולסאונה כדי לשחרר את השרירים שהתאמצו, בערב ייערך אימון במגרש הכדורגל הצמוד למלון. המאמן שירזי התייחס לגיבוש בין השחקנים במחנה: "אנחנו קרובים לסיום המחנה והאווירה מצוינת, גם מבחינת הרצינות באימונים וגם בין לבין בארוחות ובזמנים הפנויים. אחת המטרות החשובות של מחנה אימון היא גיבוש ואני שמח שגם את זה הצלחנו להשיג פה".

מחר יתקיים אימון אחרון בשופרון, שלאחריו תצא הקבוצה לבודפשט, שם תשהה לילה אחרון בהונגריה. ביום רביעי לפנות בוקר תמריא הקבוצה לישראל ותנחת בשעה 10:30 בנתב"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully