וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ככה זה כשיש שניים

23.7.2012 / 0:30

5 שחקנים חבטו לצמד הומראנים, אחד מהם הוא מיגל קבררה, שהגיע ל-300 ב-4:6 של דטרויט על הוויט סוקס. לסטר התבזה

שני הומראנים במשחק אחד הם הישג נאה לכל שחקן ועל אף שלא מדובר בדבר נדיר ביותר, כאשר חמישה שחקנים עושים זאת בערב אחד, זו בהחלט סיבה למסיבה. זה בדיוק מה שקרה הערב (ראשון) ברחבי הליגה. תחילה ניתן כבוד למיגל קבררה מדטרויט, שהצמד שלו מול הוויט סוקס הביא אותו ל-300 הומראנים בקריירה וקבע ניצחון 4:6, שמשלים את המהפך הענק בצמרת ה-AL מרכז עבור הטייגרס השועטים.

בפילדלפיה היה משחק מעניין במיוחד, כאשר ג'ון מייברי ג'וניור המארח ונייט שיירהולץ האורח מסן פרנסיסקו החליפו ביניהם צמדים, כולם לסולו הומראנים. באינינג ה-12, סינגל של ג'ימי רולינס השאיר את הניצחון בעיר האחווה, 3:4. בוושינגטון היה זה ריאן צימרמן שסיפק את הצמד ויחד עם שבעה אינינגים טובים של רוס דיטווילר הנשיונאלס ניצחו 2:9 את אטלנטה. אחרון חביב הוא ריאן דומיט, שצמד שלו סידר למינסוטה 5:7 על קנזס סיטי.

העונה העלובה של ג'ון לסטר הגיע לשיאה והוא שרד ארבעה אינינגים בלבד והרשה 11 ריצות לטורונטו, שהביסה את בוסטון 7:15 והשלימה סוויפ ענק בפנווי פארק. בלייק ביבן הרשה רק ארבע חבטות וריצה בשמונה אינינגים וסיאטל גברה 1:2 על טמפה ביי. סנט לואיס שוב שיתקה את הקאבס, הפעם עם 0:7. ניצחון 12 ללאנס לין, הומראן 21 לקרלוס בלטראן. פיטסבורג לא עוצרת והיא הגיעה לשיא עונתי של חמישה ניצחונות רצופים, לאחר 0:3 על מיאמי. סינסינטי לא מוכנה לוותר לה על ה-NL מרכז והיא גברה 1:2 על מילווקי, כשגם ג'וני קווטו מגיע ל-12 ניצחונות, עם שבעה ותשעה עוצמתיים.

המטס השיגו שוויון דרמטי באינינג התשיעי, אבל חמש ריצות של הדודג'רס באינינג ה-12 נתנו להם ניצחון 3:8. סן דייגו ניצחה 2:3 את קולורדו ואריזונה השלימה סוויפ על יוסטון עם 2:8. הומראן של אלברט פוחולס הוביל את הדרך והאיינג'לס לקחו את הסדרה החשובה מול טקסס עם 4:7. היאנקיז חטפו סוופי מהדהד של ארבעה משחקים באוקלנד, אחרי שכבר הובילו 0:4, אבל ספגו ריצה משווה באינינג התשיעי ו-ווקאוף סינגל מקוקו קריספ אחרי 12. אוקלנד ניצחה 4:5. קאמבק של קליבלנד לא הספיק ובולטימור קצרה ניצחון חמישי רצוף, 3:4.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully