וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: יוסי אבוקסיס הצטרף לעמותת האוהדים

22.7.2012 / 17:15

עוזר מאמן הנבחרת שילם 1,080 שקל והצטרף: "לא אשכח את מה שבית"ר נתנה לי ולא רוצה לדמיין מצב שהמועדון ייעלם"

קובי אליהו

צפו בבית"ר ירושלים ממריאה למחנה האימונים

חיזוק נוסף לעמותת האוהדים של בית"ר ירושלים. עוזר מאמן נבחרת ישראל יוסי אבוקסיס העביר היום (ראשון) המחאה על סך 1,080 שקל לשמוליק לוי והצטרף למיזם. יוסי אבוקסיס אמר: "אני לא שוכח את מה שבית"ר נתנה לי ואני בכלל לא רוצה לדמיין מצב שהמועדון הזה ייעלם. כל מי שאכפת לו מהכדורגל הישראלי צריך להירתם".

עוד קודם לכן, בית"ר ירושלים המריאה לפנות בוקר לגרמניה בדרכה למחנה אימונים בקובלנץ. בצל אי הוודאות והמצב הכלכלי הקשה, הצליחו במועדון לארגן את מחנה האימונים בעזרת תרומה, אחרי שהמאמן אלי כהן הפעיל לחץ בנושא על מנת לשמור על הכנה מקצועית אופטימלית במסגרת המגבלות.

הקפטן עמית בן שושן, שכבר מתורגל בסיטואציה הזו, אמר לפני ההמראה: "יש מספר גדול של שחקנים בלי חוזה, אבל אנחנו מאמינים שהמצב יסתדר. אנחנו מאוד אוהבים את הקבוצה הזאת, זו זכות גדולה לשחק בבית"ר ירושלים ונעשה הכל במחנה האימונים כדי להגיע מוכנים לתחילת העונה. השחקנים עושים מאמצים גדולים להגיע במצב הכי טוב שאפשר, ומשתדלים לא לחשוב על הדברים הלא ברורים. כולנו חברים טובים שרצים המון שנים ביחד, קבוצה מאוד מגובשת ששחקנים מאוד אוהבים אחד את השני וזה מה שמיוחד בה".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully