וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "אני לא מאמין שבית"ר תגיע לפירוק"

22.7.2012 / 7:09

בית"ר ירושלים יצאה מעודדת למחנה האימונים בקובלנץ. איינבינדר שיצא ללא חוזה: "אני מאוד מקווה שאחזור שחקן בית"ר"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים המריאה לפנות בוקר (ראשון) לגרמניה בדרכה למחנה אימונים בקובלנץ. בצל אי הוודאות והמצב הכלכלי הקשה, הצליחו במועדון לארגן את מחנה האימונים בעזרת תרומה, אחרי שהמאמן אלי כהן הפעיל לחץ בנושא על מנת לשמור על הכנה מקצועית אופטימלית במסגרת המגבלות.

הקפטן עמית בן שושן, שכבר מתורגל בסיטואציה הזו, אמר לפני ההמראה: "יש מספר גדול של שחקנים בלי חוזה, אבל אנחנו מאמינים שהמצב יסתדר. אנחנו מאוד אוהבים את הקבוצה הזאת, זו זכות גדולה לשחק בבית"ר ירושלים ונעשה הכל במחנה האימונים כדי להגיע מוכנים לתחילת העונה. השחקנים עושים מאמצים גדולים להגיע במצב הכי טוב שאפשר, ומשתדלים לא לחשוב על הדברים הלא ברורים. כולנו חברים טובים שרצים המון שנים ביחד, קבוצה מאוד מגובשת ששחקנים מאוד אוהבים אחד את השני וזה מה שמיוחד בה".

שחקן נוסף ללא חוזה הוא דן איינבידר, שאמר: "אני יוצא כמו כולם כרגע כשחקן בית"ר, ומקווה שהדברים יסתדרו כמה שיותר מהר. אני מאוד מקווה שאחזור כשאהיה שחקן בית"ר כמו שאר השחקנים פה. עובר בראש שיכול להיות מצב שנצטרך גם לבדוק אופציות אחרות, כי המצב כרגע לא נעים ודי קשה, אבל ביחד עם המועדון אנחנו רוצים לצאת ביחד מחוזקים לדרך חדשה. אני חושב שבשבועות האחרונים עשינו הכנה מקצועית ורצינית למרות כל הבעיות. המחנה אוד חשוב ונקווה שגם בצד המנטלי נקבל בשורות טובות מהארץ שיעזרו לנו להתאושש ולחזור במצב רוח טוב".

אלי כהן הגיע מחוייך לשדה התעופה כמי שכבר לא ציפה לצאת למחנה אימונים, ואמר: "מה שלא ייאמן הגיע בסוף. אם עד היום לא בנינו על לנסוע למחנה והכל היה באפילה, היום אנחנו קצת יותר מאוששים, יוצאים למחנה ועושים את ההכנה האופטימלית".

על העובדה שהקבוצה יוצאת למחנה תחת אי וודאות ועם לא מעט שחקנים ללא חוזה אמר: "אני מאמין שהשחקנים יחתמו בסופו של דבר וזה לא יפגע. אם הם ימשיכו כפי שעשו את האימונים עד היום אנחנו לא מוטרדים. רובם שחקני בית וכאלה שנמצאים שנים במועדון, הם מודעים למצב, מבינים ויעשו הכל כדי להכין את הקבוצה ואת עצמם לעונה, ואם הדברים הגדולים ייפתרו בהמשך אז לא תהיה לנו בעיה. ברור שכל השחקנים חרדים למצב הזה וחוששים כל אחד למקום הפרנסה שלו. אנחנו מקווים שזה לא יטריד בהכנה, אם מבחינתנו נעשה את הכל באופן אופטימלי דברים יסתדרו".

לגבי האופציה הפחות נעימה שבה הקבוצה תגיע לפירוק אמר כהן: "אני לא מאמין שבית"ר תגיע לפירוק. יש לנו ראש עיר שזאת עיר הבירה והמפורסמת בעולם, ואף אחד לא ייתן לקבוצה הכי מדוברת בארץ להתפרק, כי לא תהיה ליגה ולא יהיה כדורגל בלי בית"ר ואנחנו מאמינים שהעניינים ייפתרו".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully