וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: דואל מסוג שונה

22.7.2012 / 8:20

מאט קיין מהג'איינטס וקול המלס מהפיליז אמורים היו לנהל קרב הגשה, במקום זאת חבטו כ"א להומראן ב-5:6 של סן פרנסיסקו

הצופים שהגיעו לסיטיזנס בנק פארק בפילדלפיה ציפו לראות דואל בין שניים מהמגישים הטובים ב-MLB, קול המלס מפילדלפיה ומאט קיין מסן פרנסיסקו. אלא שלשניים היו תוכניות אחרות, כשלא הצטיינו בהגשה הפעם, אבל חבטו כל אחד להומראן על רעהו. בסופו של דבר קיין התגבר על ההומר של המלס ועל עוד אחד בן שלוש ריצות של ריאן הווארד, שהעלה את הפיליז ליתרון 4:5, ובעזרת הומראן וריצה של מלקי קבררה הג'איינטס ניצחו 5:6 בעשרה אינינגים. שני הפותחים לא זכו בניצחון.

הג'איינטס לא אפשרו ללוס אנג'לס דודג'רס לצמק את הפער מפסגת בית המערב, אף על פי שהקבוצה מדרום קליפורניה ניצחה בניו יורק את המטס 5:8. חואן אוריבה חבט להומר והכניס ארבעה רצים הביתה במשחק. אטלנטה גברה במשחק הראשון מבין שניים על וושינגטון 0:4, כשבן שיטס ממשיך להוכיח שכל עוד הוא בריא (והוא בדרך כלל לא מצליח להישאר בריא), הוא אחד המגישים הטובים במשחק. שיטס רשם שישה ושישה, בריאן מקאן וצ'יפר ג'ונס הבלתי מתכלה רשמו הומרים בהתמודדות הזו. במפגש השני גמלו הנשיונאלס עם ניצחון 2:5.

זה היה הלילה של ג'ייסון קובל מאריזונה, שחגג עם שלושה הומרים ב-3:12 על יוסטון החלשה, שאחרי הטרייד הגדול עם טורונטו שלחה את הקלוזר ברט מאיירס לשיקגו וייט סוקס. סנט לואיס רשמה הישג יוצא דופן - היא הביסה 0:12 את שיקגו קאבס, כשכל הריצות במשחק הזה נרשמות באינינג השביעי. סינסינטי גברה על מילווקי 2:6, קולורדו ניצחה בסן דייגו 6:8 לאחר 12 אינינגים ופיטסבורג הכניעה את מיאמי 1:5.

ב-AL, דטרויט ושיקגו וייט סוקס מנהלות קרב צמוד בבית המרכז, וריק פורסלו עשה הפעם את ההבדל. המגיש של הטייגרס זרק במשך שמונה אינינגים, סילק ארבעה חובטים בסטרייקאאוט וזכה בניצחון 1:7. הוא הסתייע בהומר של ברנאן בוש ובשתי חבטות וארבע הכנסות רצים של אוסטין ג'קסון המצוין. כריס סייל עם ההפסד. טקסס עברה ללא קושי את לוס אנג'לס איינג'לס 2:9, כשיו דרוויש סוגר משחק נאה עם שבעה אינינגים ו-11 סטרייקאאוטים ומייק נאפולי חובט לשני הומרים.

ניו יורק יאנקיז ממשיכים להתקשות להשיג נצחונות באוקלנד. הפסים שוב נוצחו במשחק צמוד, הפעם 2:1 בעקבות הומר של ברנדון אינג' באינינג השמיני והופעה אדירה של ג'רוד פארקר, שסגר שמונה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים. למזלם של היאנקיז, אף אחד לא באמת רודף אחריהם. טמפה ביי נוצחה אף היא 2:1, בבית על ידי ג'ייסון ורגאס וסיאטל, בוסטון עלתה ליתרון 0:3 על טורונטו, אבל הומרים של אדווין אנקרנסיון וג'יי פי ארנסיביה הורידו אותה שוב מנוצחת, 7:3. בולטימור גברה בקליבלנד על האינדיאנס 1:3, במשחק שבו רשם ג'ים ת'ומה הומר מספר 611 בקריירה. קנזס סיטי עברה את מינסוטה 3:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully