וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד אמסלם וניר סביליה הצטרפו לעמותת אוהדי בית"ר

21.7.2012 / 20:12

שחקני העבר של הקבוצה חברו למיזם. הקבוצה תמריא למחנה האימון בגרמניה, מאמצים לארגן יותר ממשחק הכנה אחד

עומר מירון

צפו במסיבת העיתונאים של עמותת אוהדי בית"ר ירושלים

מיזם האוהדים של בית"ר ירושלים ממשיך להתקדם ובסוף השבוע הצטרפו למיזם שני שחקני העבר של הקבוצה, דוד אמסלם וניר סביליה. אמסלם, שהעביר 15 עונות במועדון כשחקן וכחבר בצוות המקצועי, אמר היום כי "כשבית"ר קוראת לך במצב כזה אני הראשון שיצטרף. אני לא אשאר אדיש וארתום את כל מי שאוכל". סביליה הגיע לקבוצה בעונת 1996/7 ממכבי תל אביב והפך לאחד השחקנים האהובים בטדי. אחרי שהוא פרש לפני מספר שנים, נערך לו טקס הוקרה בו הוא אמר: "בית"ר זאת החוויה של החיים שלי. ההחלטה הכי טובה שקיבלתי בחיים זה לעבור לבית"ר ירושלים ואני בחיים לא אשכח את מה שקיבלתי כאן".

בעוד המצב הפיננסי הוא כמעט כל מה שמעסיק את האנשים בבית"ר, הלילה צפויה הקבוצה לטוס למחנה האימונים בקובלנץ בגרמניה. בשל האישור המאוחר שניתן לקיום המחנה בזכות תרומה שניתנה, אנשי הקבוצה לא הצליחו לארגן יותר ממשחק אימון אחד והמאמן אלי כהן מקווה שעם הנחיתה ובעזרת מספר קשרים, הוא יצליח לארגן לפחות עוד שני משחקים אימון נוספים.

הבעיה העיקרית של המאמן עם היציאה למחנה היא העובדה שהזמן אוזל. שחקנים שיוצאים ללא חוזים חתומים, לחוצים ובמועדון חוששים שהם לא ימתינו עוד זמן רב לפני שיחתמו במקום אחר. בנוסף, שני הזרים הקרואטים אותם רוצה כהן, בלם וחלוץ, המתינו למאמן עד לסוף השבוע הנוכחי והחל ממחר יתחילו לבדוק אופציות אחרות. המאמן ניסה להשיג בימים האחרונים ערבות של 1.5 מיליון ש"ח מאנשי עסקים עבור החוזים של השניים, אך המהלך לא צלח עד עתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully