וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: היפים והאמיצים

21.7.2012 / 9:32

הברייבס חזרו מפיגור תשע ריצות ל-10:11 ענק על וושינגטון. ג'ים ת'ומה עלה למקום השביעי בחובטי ההומראנים בכל הזמנים

חסוס פלורס ואיאן דזמונד נכנסו הביתה מסינגל של סטיבן לומברדוזי בתחתית האינינג החמישי. ביתרון 0:9 בבית מול אטלנטה ועם סטיבן שטרסבורג על הגבעה, וושינגטון כבר סימנה לעצמה עוד ניצחון הלילה (בין שישי לשבת). אבל לברייבס, שנאבקים מול הנשיונאלס על ראשות ה-NL מזרח, היו תוכניות אחרות. בקאמבק הגדול של השנה, שגם השווה את השיא של אטלנטה ושבר את השיא של וושינגטון מהצד השלילי, הם החלו להעמיס ריצות. תחילה על הראש של שטרסבורג ובהמשך על הבולפן. טריפל של מייקל בורן בתשיעי הכניס שתי ריצות והשלים את המהפך האדיר, 9:10 לאטלנטה. וושינגטון סירבה לוותר ודני אספינוזה שלח את המשחק להארכה עם הומראן. אבל באינינג ה-11, סינגל של פול ג'אניש הכניס את דן אוגלה, הברייבס סיפקו עוד כמה מהלכי הגנה גדולים ויצאו עם 10:11 ענק. אגב, כבר באינינג הראשון מייקל מורס המקומי שבר את שיא המרחק להומראן באצטדיון עם 142 מטרים (465 רגל).

עוד ב-NL: אין ספק שזו לא העונה של טים לינסקאם, אבל לפעמים הדברים מתחברים ל'פריק'. למשל הלילה, כאשר שבעה ושישה חזקים שלו עזרו לסן פרנסיסקו להכניע 2:7 את פילדלפיה. פדרו אלברז הלוהט סידר לפיטסבורג 3:4 על מיאמי עם הומראן מספר 20, אבל סינסינטי, שנעזרה בשמונה ועשרה נהדרים של הומר ביילי ובשלושה סולו הומראנים, ניצחה 1:3 את מילווקי ונותרה צמודה. מאט קמפ המשיך את הקאמבק המוצלח שלו עם הומראן נוסף, הקורבן הפעם היה יוהאן סנטנה, שלא ממש מתפקד לאחרונה והדודג'רס גברו 6:7 על המטס. רצף 33 האינינגים ללא ריצה של ריאן דמפסטר נקטע כבר באינינג הראשון והוא והקאבס גם רשמו הפסד 4:1 מול סנט לואיס וקייל לוהש, שבעצמו ניצח בפעם העשירית העונה. באריזונה נהנו הצופים מחגיגת ריצות, שהסתיימה ב-8:13 של המארחת על יוסטון. סן דייגו ניצחה 5:9 את קולורדו.

ב-AL: אוקלנד המשיכה את הריצה הנהדרת שלה ושוב הכניע את היאנקיז, כשהפעם ברנדון מוס קובע 2:3 עם ווקאוף סינגל. בסדרה החשובה של סוף השבוע, ג'ראד וויבר סיפק לאיינג'לס שבעה אינינגים חזקים, בעוד שמארק טרמבו (הומראן 27) ומייק טראוט (15) שוב עשו את העבודה והמלאכים ניצחו 1:6 את טקסס. ג'וש ווילינגהאם הכניס את ג'ו מאוור ב-11 ומינסוטה ניצחה 1:2 את קנזס סיטי. לטמפה ביי היה ערב ארוך לפני שדאבל של בן זובריסט סידר ניצחון 3:4 על סיאטל בתום 14 אינינגים. ארון לפי נתן שבעה אינינגים חזקים וטורונטו גברה על בוסטון 1:6. שמונה ושישה של ג'סטין ורלאנדר סידרו לדטרויט 2:4 על הוויט סוקס והפער בין הקבוצות עומד על חצי משחק בלבד. ואחרון חביב, ג'ים ת'ומה, שההומראן הראשון שלו במדי בולטימור בניצחון 2:10 על קליבלנד, היה גם ה-610 בקריירה והוא חלף על פני סמי סוסה וכעת ניצב שביעי ובודד ברשימת כל הזמנים.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully