וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתות מהונגריה: סטפן שאלוי מצטרף לעמותת אוהדי בית"ר

20.7.2012 / 10:07

שיחה מרגשת בין שמוליק לוי להונגרי ששיחק בבית"ר בשנות ה-90: "הקבוצה נתנה לי הרבה בחיים, זאת ההזדמנות להחזיר לה"

עומר מירון

צפו במסיבת העיתונאים של עמותת אוהדי בית"ר ירושלים

ההצטרפות למיזם האוהדים של בית"ר ירושלים חוצה יבשות. היום (שישי) הצטרף לעמותת האוהדים סטפן שאלואי, הקשר-חלוץ ההונגרי ששיחק בקבוצה בשנות ה-90 והיה לאחד הזרים הטובים ביותר בתולדות המועדון. שאלואי זכור היטב כחלק מחבורת ההונגרים ששיחקה בבית"ר באותן שנים וכללה גם את אישטוון פישונט, אישטוון האמר ותמאש שאנדור.

כבר לאחר השקת המיזם הגיב שאלוי בדף הפייסבוק של העמותה ואמר "בהצלחה חברים, יאללה בית"ר". לאחר שנוצר איתו קשר והתברר כי הוא מעוניין לשמוע פרטים על המיזם, זכה שאלוי לטלפון מרגש מחבר ועד העמותה שמוליק לוי, ששיחק עם שאלוי בשנות ה-90 ואף זכה עמו יחד בשתי אליפויות ב-1997 וב-1998.

שמוליק לוי סיפר ש"הייתה שיחה מרגשת מאוד. זה היה כאילו אנחנו עדיין חברים ועדיין בקשר כל הזמן. יש אהבה בינינו, כמו משפחות. הילדים שלו היו תינוקות שהוא היה בבית"ר והיום הם כבר ילדים גדולים. הוא לא סתם תורם, הוא ממש התעניין בכל פרט ומבין שזה צעד מבורך. התגובה שהכי ריגשה אותי הייתה כשאמר לי: 'בית"ר נתנה לי כל כך הרבה בחיים וזאת ההזדמנות שלי להחזיר לה. אני בחיים לא אשכח את מה שהיא נתנה לי'".

בית"ר, כידוע, חייבת לגייס בין 6 ל-7 מיליון שקל על מנת להימנע מלהגיע לפירוק והליכים משפטיים. ראש העיר ניר ברקת יחזור בימים הקרובים מארה"ב לאחר שגייס עבור הקבוצה לפחות 3 מיליון שקל, ובבית"ר גם מאמינים שמיזם האוהדים יגייס בין 2.5 ל-3 מיליון שקל נוספים. כמו כן, בקבוצה מצפים להצטרפות של אנשי עסקים שייקחו בעלות על המועדון ביחד עם עמותת האוהדים. בבית"ר אמרו אתמול: "יש פעילות בכל החזיתות למען פתרון כולל ויש אור בקצה המנהרה".

להצטרפות לעמותת האוהדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully