וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: עשו מצווה

20.7.2012 / 0:01

אר איי דיקי, ב-5:9 של המטס על וושינגטון ודייויד פרייס, שסידר לטמפה ביי 0:6 מול קליבלנד, רשמו ניצחון 13 העונה

כמו בכל עונה, יש בליגת הבייסבול כמה מגישים שמתעלים מעל כולם ומהווים מנייה כמעט בטוחה לקבוצות שלהם בכל פעם שהם עולים לגבעה. שניים מהם שיחקו הערב (חמישי) והפכו לראשונים העונה שמגיעים ל-13 ניצחונות, כל אחד בחטיבה שלו. בוושינגטון, היה זה אר איי דיקי מהמטס, שנעזר בצמד הומראנים של דייויד רייט ואחד נוסף של אייק דייויס, כדי לקטוע לקבוצה רצף של שישה הפסדים ולנצח את מוליכת ה-NL מזרח 5:9. בצד המפסיד ניצב ג'יו גונזאלס, שבעצמו רצה להגיע לי"ג ניצחונות, אך היה חלש ונמשה מהר. כאמור, גם ל-AL יש את הכוכב שלה ושמו דייויד פרייס, שעם שבעה ושבעה שיתק את קליבלנד וסידר לטמפה ביי 0:6 חלק.

מדיסון בומגארנר מסן פרנסיסקו היה מצוין וסיים עם שבעה ושמונה, כשהוא מרשה רק שלוש חבטות. לצערו, שתיים מהן הפכו להומראנים והג'איינטס הפסידו 2:3 לאטלנטה. סינסינטי, שנאבקת על ראשות ה-NL מרכז, נקלעה לפיגור 6:0 מול אריזונה, אך ביצעה מהפך גדול וניצחה 6:7. הקאבס נמצאים בכושר טוב והם השיגו ניצחון שישי בשבעה משחקים, 2:4 על מיאמי. אדינסון וולקז נתן את אחת ההופעות הטובות בקריירה עם משחק מלא, חמש הכשות וחבטה בודדת ב-0:1 של סן דייגו על יוסטון.

מקס שרצר נתן הצגה עם שבעה ותשעה, כשהוא מרשה רק הומראן בודד למייק טראוט ודטרויט ניצחה 1:5 את האיינג'לס. בולטימור נעזרה בשתי ריצות באינינג השמיני וניצחה 3:4 את מינסוטה. סיאטל גברה 1:6 על קנזס סיטי, קינג פליקס הרננדז סגר שמונה אינינגים חזקים. קודי רוס המשיך את החגיגה הפרטית שלו מול הוויט סוקס ואחרי שני הומראנים בני שלוש ריצות כל אחד במשחק הקודם בין שתי הקבוצות, הפעם הוא הסתפק באחד כזה, אבל זה היה ווקאוף שסידר לבוסטון 1:3. אוקלנד, שנמצאת בכושר טוב, הצליחה לעצור את היאנקיז עם 3:4.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully