וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "הקונספט נכון, אבל הקבוצה עדיין לא שלמה"

20.7.2012 / 7:00

אלישע לוי יעמוד למבחן ראשון במחנה האימונים בפולין, מול אולימפיאקוס ניקוסיה: "התנאים פה מצוינים". מרקוביץ' יחתום?

"הקונספט שלנו הוא נכון, אנחנו עובדים לאט לאט, מביאים את השחקנים שצריך ובוחרים אותם בקפידה". כך אמר מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי לוואלה! ספורט ממחנה האימון של הפועל באר שבע בפולין, שם היא תקיים הערב (שישי) משחק אימון מול אולימפיאקוס ניקוסיה.

אתמול ערך המאמן אסיפה טקטית לקראת המשחק ובאימון שם דגשים לקראת המשחק. "האווירה במחנה טובה מאוד, אנחנו עובדים יפה והתנאים פה מצוינים", הוסיף המאמן. "הקבוצה עדיין לא שלמה, אנחנו רוצים לראות את הזרים, אני רואה קשרים ובלמים ועוד מעט נחליט מה נעשה. המטרה שלי היא לצרף עוד שלושה שחקנים לפחות, אולי ארבעה". על השחקנים שכבר נבחנים בקבוצה, קשר נבחרת מונטנגרו מלאדן קשצ'לאן וקשר נבחרת קניה פטריק אוסיאקו, אמר המאמן: "הם עושים רושם טוב, אבל אולי יבוא עוד קשר. יש לנו זמן, קודם נראה אותם במשחקים".

הקשר הנוסף שלוי מדבר עליו הוא הסרבי ברניסלב יובאנוביץ', שעשוי להגיע למחנה. לוי מאוד רוצה לראות את השחקן, אך זה מחכה לאישור מקבוצתו כדי להגיע למחנה של האדומים. בלם בוראץ הבוסנית, בויאן מרקוביץ', הצטרף למחנה וגם הוא אמור ליטול חלק במשחק היום מול הקבוצה הקפריסאית. סוכנו של הבלם אוגו אוקה, ג'קי דהאן, הצליח לאתר אותו בפולין לאחר שניתק קשר עם הקבוצה. השחקן קיבל אישור להגיע להתרשמות קצרה ובהפועל באר שבע ממתינים להגעתו.

המנכ"ל אסי רחמים אמור להגיע אף הוא למחנה, אליו תצטרף במועד מאוחר יותר הבעלים אלונה ברקת. בשבוע הבא תתמודד הקבוצה מול אלקי לרנקה, ובחמישי מול וידז'ב לודז', במשחק שינעל את המחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully