וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי שבחון: "הקלנו ראש, כנראה ציפינו ליריבה קלה יותר"

קשר מכבי נתניה הפתיע אחרי ההפסד 2:1 לקופס: "אנחנו שווים שני שערי חוץ". טל בנין: "כולנו יוצאים מאוכזבים, אבל לא נוותר"

ברני ארדוב

לא כך קיווה טל בנין לפתוח את הקדנציה שלו במכבי נתניה. הקבוצה המתחדשת שנבנתה בעיר היהלומים הופיעה בהרכב חסר למדי למשחק באצטדיון המושבה, והפסידה הערב (חמישי) 2:1 לקופס הפינית במשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. צמד של אלכסי פאנאנן עוד לפני ההפסקה גרם למבוכה גדולה בנתניה, שהשכילה רק לצמק מרגלי יוסי שבחון, שנכנס כמחליף והבקיע בבכורה בדקה ה-75 כדי להשאיר סיכוי לקראת הגומלין בפינלנד בשבוע הבא.

"כולנו יוצאים מאוכזבים - השחקנים, הצוות, ההנהלה והקהל", סיכם טל בנין המתוסכל. "עשינו שתי טעויות קריטיות שעלו לנו ביוקר, אבל אנחנו לא מוותרים. אני מקווה שעד אז יחזרו לנו שחקן או שניים. לא נרים ידיים, נצטרך לתקן את הטעויות ושם לנסות ולהבקיע".

לגבי הצפוי בשבוע הבא והיכולות שלו לשנות את ההרכב הצעיר שפתח הפעם, אמר מאמן מכבי נתניה: "כרגע אין יותר מדי אפשרויות לשנות. היחיד שיכול להיות זמין בנוסף זה עלי חטיב. כל היתר פצועים או לא נמצאים לרשותנו. נצא לפינלנד במטרה לעשות את המקסימום ולא לספוג שערים".

יוסי שבחון אמר: "לא הופתענו, אבל ציפינו ליריב יותר קל. הם עמדו על המגרש מצוין. לא הקלנו ראש, אבל ציפינו ליריב יותר קל. זה היה משחק ראשון עבור רבים מאיתנו. במחנה היה נראה שהקבוצה מחוברת, אבל משחקי ידידות ורשמיים שונים מאוד. קופס באו לנצח ולא להסתגר. אני לא מופתע, אבל אני חושב שקצת הקלנו ראש. אנחנו שווים שני שערים בחוץ ויכולים לעבור אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully