וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עמותת האוהדים תגיע היום למיליון שקל

19.7.2012 / 13:25

אופטימיות רבה לנוכח התקדמות העמותה בגיוס הכספים. בן שושן: "מאמינים שאפשר לקחת את המועדון למקומות חדשים"

עומר מירון

צפו במסיבת העיתונאים של עמותת האוהדים

עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים ממשיכה למנף את עצמה. עד היום בבוקר (חמישי) נאספו כיותר מ-950 אלף שקל בחשבון העמותה והיום צפוי המיזם לעבור את מחסום מיליון השקלים, כאשר מחר צפויה תכנית מיוחדת ב"רדיו ירושלים" של שעתיים התרמה עבור הקבוצה מאוהדים בעלי ממון. בהתחשב בעובדה כי כל סוף השבוע נמצא לפניהם, מאמינים בעמותה שעד יום ראשון בבוקר הם עשויים להתקרב לסכום של 1.5 מיליון שקל. בעמותה אמרו היום: "יש טירוף סביב המיזם, אנשים רוצים להירתם, לגייס ולהתגייס. אנחנו מאמינים שמיום ליום האוהדים מבינים את החשיבות ונרתמים ומצפים לשבוע אינטנסיבי לא פחות מהשבוע הראשון ואפילו יותר".

בעמותה מספרים על התעוררות גדולה לאחר מסיבת העיתונאים, הן בקרב האוהדים שכולם מאוחדים מאחורי המיזם והן בקרב אנשי עסקים קטנים שהחלו להתעניין ולנסות לגייס חברים. ההופעה של אנשי העסקים מוטי ירוחם ויוסי מולדבסקי אתמול והעובדה כי תרמו 50 אלף שקל כל אחד הביאה להתעניינות גדולה מאוד בקרב אנשי עסקים ובעמותה מעריכים כי בשבועיים הקרובים ייכנס סכום לא מבוטל מהכיוון הזה.

הקפטן עמית בן שושן ייצג אתמול את שחקני הקבוצה במסיבת העיתונאים ועוד לפני כן הספיק לומר כי "החיבור הזה הוא מדהים. אני רואה מה זה עושה לאוהדים, כולם מתעוררים מהאדישות של התקופה האחרונה ומאמינים שאפשר לקחת את המועדון למקומות חדשים. אנחנו השחקנים נירתם בכל מה שיבקשו מאיתנו כי אנחנו קודם כל היינו אוהדי בית"ר ואחרי זה שחקנים".

מי שעדיין לא רגוע הוא המאמן אלי כהן שמצד אחד אופטימי ממיזם האוהדים, מגיוס הכספים הצפוי של ניר ברקת והעובדה שיש התעניינות בקבוצה אך מנגד הוא לחוץ מאוד מהעובדה כי זרים איתם סיכם עשויים לברוח לו וכמו כן למחנה האימונים הוא צפוי לצאת עם שישה שחקני הרכב שאינם חתומים. כהן אמר אחרי מסיבת העיתונאים אתמול: "זה קשה, זה מורט עצבים, זה בשיניים אבל הרוח הבית"רית תשרוד, תתגבר ותוכיח כמה המועדון הזה יותר חזק מהכל".

להצטרפות לעמותת האוהדים

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully