וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטילוב: "ברור שאני רוצה מדליה, בשביל מה השקעתי?"

19.7.2012 / 12:25

המועמד הישראלי למדליה אולימפית בהתעמלות מכשירים, אלכס שטילוב, קיים אימון פתוח לקראת יציאתו ללונדון: "אני מוכן"

ברני ארדוב

אלכס שטילוב, אחד המועמדים החזקים במשלחת הישראלית למדליה אולימפית, קיים היום (חמישי) אימון פתוח לתקשורת, יחד עם חברו לאימונים פליקס אהרונוביץ', שגם הוא יתחרה בלונדון 2012. שטילוב ואהרונוביץ', שיתחרו במוקדמות הקרב-רב כבר ביום הראשון של המשחקים, ייצאו ללונדון בתחילת השבוע הבא.

לקראת הנסיעה ללונדון אמר שטילוב: "עשינו עבודה טובה, השקענו הרבה באימונים, עברנו עומס מטורף בשבועיים האחרונים ואני מרגיש שאני מוכן לתחרות. עשיתי עבודה יפה עם סרגיי ועם המאמן שהגיע מצרפת לעזור לי בקרקע. מבחינתי אני לא טס לאולימפיאדה, אלא לעוד תחרות של התעמלות מכשירים".

על הציפיות שלו מעצמו למדליה אולימפית אמר שטילוב: "ברור שאני חושב על המדליה, בשביל מה השקעיתי כל כך הרבה שנים? אני רוצה לעלות לגמרים גם בקרב רב וגם בקרקע ושם כבר הכל פתוח. צריך לעשות תרגיל כמו שצריך בלי שגיאות קטנות ובטח שלא שגיאות גסות. הכל אפשרי".

מאמנו של שטילוב, סרגיי וייסבורג: "אנחנו סיימנו את העונה ונשאר רק אירוע אחד שזה האולימפיאדה. עשינו הכל בשביל להצליח, המצב שלו ממש טוב ואני מקווה שהוא יגיע בדיוק לשיא שלו בלונדון. אני מקווה שנצליח להשיג את החלום שלנו. אם כולם מדברים על מדליה, אני גם אגיד ככה. אנחנו מאוד מקווים שזה יקרה". על פליקס אהרונוביץ' אמר וייסבורג: "אני לא מצפה שהוא יעשה משהו מיוחד שהוא לא עשה בישראל, המטרה שלו היא לעשות את כל התרגילים שלמים כמו שהוא יודע. הוא גם במצב לא רע. אני יכול להגיד שזה מזל גדול שפליקס היה בהכנה עם שטילוב, כי הכנה לבד היא ממש קשה. עשינו את כל ההכנה כאן בישראל וזו הייתה עבודה משותפת שעזרה מאוד לשניהם".

פליקס אהרונוביץ' התייחס להופעת הבכורה שלו במשחקים האולימפיים ואמר: "יש התרגשות לטובה, לא לרעה. אין לי מה להוכיח לאף אחד. אני בסך הכל בא לעשות את מה שאני עושה כל יום באימון. אני מאמין שכשנגיע לשם תהיה יותר התרגשות. כבר הוכחתי שאני יכול להתחרות באולימפיאדה וזה לא טריוויאלי. אני מצפה מעצמי לתחרות טובה ושאני אתחרה כמו שאני מתאמן. המכשירים החזקים שלי הם מקבילים שזה המכשיר הראשון וטבעות שזה המכשיר הלפני אחרון".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully