וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל עכו הפסידה 1:0 לסכנין, פאסוס שותף

19.7.2012 / 12:05

הפסד ראשון לשמעון הדרי במשחקי ההכנה, בן בן שושן כבש את שער הניצחון בדקה ה-80. 20 דקות לרכש החדש של הפועל עכו

הפועל עכו חתמה את משחקי האימון שלה בארץ לפני היציאה שלה למחנה האימונים ברומניה עם הפסד ראשון, 1:0 לבני סכנין. כ-50 צופים הגיעו לאיצטדיון העירוני למשחק שנערך הבוקר (חמישי). אחרי הניצחונות על מכבי יבנה, עירוני ניר רמת השרון ובית"ר ירושלים והתיקו מול הפועל חיפה, עכו מפסידה לראשונה. את השער היחיד במשחק כבש בן בן שושן עשר דקות לסיום.

דודו גורש, שספג מכה בברך, לא שיחק, ובמקומו עלה השוער המחליף שלומי איטח. גם אמייה טגה ודייויד גומז סובלים מעייפות ולכן בקבוצה העדיפו שלא לסכן אותם. מי שזכה לדקות ראשונות הוא הרכש שהגיע מבית"ר ירושלים, לאונרדו פאסוס, ששיחק 20 דקות. עכו הגיעה במהלך המשחק למספר מצבים, אבל מהראן אבו רייא, אלנתן סלמי ויובל שוואט החמיצו. טל משעלי, שחקן בית"ר ירושלים, החל להתאמן עם הקבוצה, אבל לא ימריא עם עכו למחנה האימונים, וינסה להמשיך להרשים לאחר מכן.

עכו פתחה כאמור עם איטח בשער, המגנים שעלו הם רועי לוי ומהראן אבו רייא, צמד הבלמים ששיחקו היו דימקאו פידליס ומשה מישאלוב. בקישור אימורו לוקמן שיתף פעולה עם שגיב כהן, יובל שבתאי ונבוישה מרינקוביץ', והחלוצים שפתחו הם אלנתן סלמי ועאמר זידאן.

הקבוצה תצא למחנה האימונים ברומניה לפנות בוקר, שם היא תתמודד מול שלוש קבוצות מקומיות, אחת מהליגה הראשונה ושתיים נוספות מהליגה השנייה.

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully