וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מחנה קיץ

19.7.2012 / 9:57

מאט קמפ היה מושבת רוב האביב, אבל עכשיו הוא שוב בעניינים וסידר 3:5 דרמטי לדודג'רס על הפיליז. עוד ניצחון קל ליאנקיז

לוס אנג'לס דודג'רס פתחה את העונה בטירוף, בעיקר בזכות שחקן אחד העונה לשם מאט קמפ. כבר אחרי חודש סומן האאוטפילדר כמתחרה פוטנציאלי על תואר ה-MVP, אבל בדיוק אז הגיעה פציעה מתסכלת, ששלחה אותו לרשימת הפצועים לתקופה ארוכה והורידה את הדודג'רס מהאולימפוס. ובכן, קמפ שוב איתנו ובדיוק בזמן להעברת ההילוך במאבקי הפלייאוף והלילה (בין רביעי לחמישי) הוא ניצח לדודג'רס משחק מרתק מול פילדלפיה עם ווקאוף הומראן של שתי ריצות באינינג ה-12, שקבע 3:5. עוד לפני כן סיפקו שני הפותחים הצגה, כאשר קליף לי סיים עם שמונה וארבעה וקלייטון קרשאו עם שמונה ושבעה, אך שניהם לא זכו לתמיכה התקפית ולא לקחו את הניצחון. ג'ונתן פפלבון חירב את השמירה בעשירי, כשהרשה שתי ריצות שהאריכו את המשחק.

עוד ב-NL: גם באטלנטה הייתה דרמה, כאשר מייק מיינור המארח וריאן ווגלסונג האורח נתנו שישה ושבעה כל אחד וגם כאן המשחק הלך לאקסטרה אינינגים במצב של 1:1. באינינג העשירי כל קבוצה שמה שתי ריצות, אבל באינינג הבא הג'איינטס כבר העמיסו שש וניצחו 4:9. אינינג שביעי של ארבע ריצות סידר לקאבס 1:5 על מיאמי. אריזונה נהנתה מצמד של ג'ייון קובל ושמונה ושבעה של איאן קנדי בניצחון 1:7 על סינסינטי. מי שניצלה זאת והשתוותה לרדס היא פיטסבורג, שעם ארבעה הומראנים הפכה פיגור מוקדם וניצחה 6:9 בקולורדו. מילווקי הגיעה מהר לאדם ווינרייט וניצחה 3:4 את סנט לואיס. צמד של מאט דאונס נתן לסן דייגו 4:8 על יוסטון ואילו וושינגטון שרדה קאמבק של המטס וניצחה 3:4. הפסד שישי רצוף לקבוצה מניו יורק.

ב-AL: ובזמן שהמטס מפסידים, היאנקיז לא מפסיקים לנצח. במשחק שקוצר לשבעה אינינגים בשל גשם הם גברו בקלות 0:6 על טורונטו, מארק טשיירה סיפק הומראן. ברנדון היקס מאוקלנד רשם הומראן ראשון בקריירה וזה קרה בתחתית האינינג התשיעי וניצח 3:4 את טקסס. גם אלברט פוחולס שלח את הכדור למרחקים, אבל משם והלאה דאג פיסטר התייצב ועם שמונה ועשרה סידר לדטרויט 2:7 על האיינג'לס. סי ג'יי ווילסון רשם שישה ושבעה, אבל גם שבע ריצות חובה. ללא דייויד אורטיז ועם קארל קרופורד המתקאמבק, שמנסה להזים שמועות על מעבר למיאמי, בוסטון הביסה 1:10 את הוויט סוקס. קודי רוס סיפק צמד. קליבלנד שמה חמש ריצות בשביעי וניצחה 6:10 את טמפה ביי. בולטימור מקווה לעצור את הנפילה וגברה 1:2 על מינסוטה, כשאדם ג'ונס מספק עוד הומראן (22 העונה). בסדרה הכי פחות מעניינת על הפלנטה, ווקאוף הומראן של בילי באטלר נתן לקנזס סיטי 7:8 על סיאטל.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully