וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "היו לי עוד הצעות, אבל העדפתי את הרטה ברלין"

19.7.2012 / 21:49

חלוץ נבחרת ישראל הצטרף לקבוצה שירדה לליגה השנייה בגרמניה. המנהל הספורטיבי: "הוא מאוד מהיר ומגוון בהתקפה"

חלוץ נבחרת ישראל בן שהר המריא הבוקר (חמישי) לגרמניה וחתם לשלוש שנים בקבוצת הרטה ברלין, שירדה בתום העונה החולפת לבונדסליגה השנייה. תנאיו הכספיים של שהר בקבוצה כבר נסגרו ולאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות חתם רשמית על החוזה עם אופציה לשנה רביעית. שהר ניהל לאחרונה מגעים גם עם אלופת אוסטריה, רד בול זלצבורג, אבל ההצעה הרצינית יותר הגיעה מכיוונה של הרטה. החלוץ כבר צייץ בטוויטר: "להתראות ישראל. התחלה חדשה מתחילה".

"היו לי הצעות טובות מאירופה, אבל מעבר להרטה עניין יותר יותר מכל האחרות", אמר שהר לאחר החתימה. "אני מתרגש לגור בברלין ורוצה לתרום מהיכולות שלי להרטה ולשוב במהרה לבונדסליגה".

פרט לשהר, הוחתמו בקבוצה מבירת גרמניה שני חלוצים נוספים, סנדרו ואגנר מוורדר ברמן וסמי אלאגי ממיינץ, אולם המנהל הספורטיבי מיכאל פריץ ציין לטובה את צירופו של שהר: "עקבתי אחרי הקריירה שלו הרבה זמן. הוא מאוד מהיר ומגוון בהתקפה, ואני מאוד שמח שההעברה שלו יצאה לפועל".

כזכור, שהר סיים עונת השאלה בה ירד ליגה עם אוקזר הצרפתית ושב לשורות מחזיקת כרטיסו, אספניול. השחקן החזיק בחוזה לעונה נוספת באספניול, אך נציגיו שמעו כי הוא אינו בתוכניות של המאמן ואספניול אישרה לו למצוא קבוצה חדשה. הרטה הייתה הרצינית ביותר לגבי החלוץ והמאמן ההולנדי יוס לוהוקאי הבהיר לישראלי כמה הוא בונה עליו. שהר ויתר על חוזהו לעונה הבאה באסנפיול, שככל הנראה תשחרר אותו להרטה ללא תמורה.

עבור שהר, עוד לא בן 23, זו תהיה קבוצה אירופאית שמינית בקריירה, אחרי ששיחק בצ'לסי, קווינס פארק ריינג'רס, שפילד וונסדיי, פורטסמות', דה חראפשחאפ, אספניול ואוקזר. בנוסף, רשם השחקן עונה כמושאל בהפועל תל אביב. בעונה שעברה בליגה הצרפתית כבש שלושה שערי ליגה ב-21 הופעות.

הרטה, שירדה מהבונדסליגה לליגת המשנה בסיום העונה שעברה, צירפה גם סאמי אלגי ממיינץ, עליו שילמו 2 מיליון יורו. לוהוקאי ההולנדי שהחליף את אוטו רהאגל, הדריך בעברו את רוברטו קולאוטי וגל אלברמן בבורוסיה מנשנגלאדבך.

(עדכון ראשון: 9:27)

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully