וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "יש לנו רק מה להפסיד במשחק הזה"

מאמן מכבי נתניה מקווה לצלוח בשלום את המשחק מול קופס בליגה האירופית (21:00, 5+ לייב). עלי חטיב החולה ייעדר

ברני ארדוב

מכבי נתניה תפתח מחר (חמישי) את עונת 2012/13 כשתארח את קופס הפינית בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית (21:00, 5+ לייב). הקבוצה המתחדשת של טל בנין, שהחליף את ראובן עטר בעמדת המאמן, תנסה להשיג מקדמה לקראת הגומלין בפינלנד בשבוע הבא עם ניצחון באצטדיון המושבה, משום שבניינו של האצטדיון החדש בנתניה טרם הושלמה.

כזכור, ברשימת הרכש של בנין בפגרה הנוכחית כבר נמצאים עידן שריקי, עלי חטיב, אורי שטרית, יוסי שבחון, עומר פרץ, ארנון טמיר, השוער לואיג'י צ'נאמו והבלם הפולני דריוש פטרשאק, שנרשם בזמן למשחק אחרי ששחרורו הבינלאומי הגיע מההתאחדות הפולנית.

"התחלנו את ההכנות שלנו מוקדם ביחס לשאר הקבוצות", אמר בנין במסיבת העיתונאים. "הרבה חבר'ה עזבו אותנו והצטרפו לא מעט שחקנים לא פחות טובים. במחנה האימונים הצלחנו ליצור יחידה מגובשת חברתית וגם מקצועית עשינו לא מעט, ביחס לזמן הזה אני די מרוצה. כידוע יש לנו לא מעט שחקנים דומיננטים שנפצעו או סוחבים פציעות מהעונה שעברה שיחסרנו לנו, כמו גם עלי חטיב שחלה ממש היום וכנראה לא יוכל לשחק מחר, אבל בשביל זה יש לנו סגל גדול ואני מקווה לפתוח את העונה האירופית ברגל ימין".

לגבי המשחק עצמו אמר בנין: "לנו יש רק מה להפסיד מהמשחק הזה. התכוננו בלי קשר לקבוצה הפינית, והציפיה שלנו היא קודם לנצח את המשחק הקרוב, ובלי לזלזל בהם, אולי ליסוע לגומלין בצורה יותר רגועה. אני לא רוצה לדבר על תוצאה כי אני לא רוצה להישמע שחצן. אנחנו אמורים לשלוט בקצב המשחק, אם נדע לעשות את הדברים בצורה סבלנית נוכל גם לנצח אותו".

הקפטן אחמד סבע אמר: "יש פה הרבה צעירים שרוצים לשחק ולהוכיח את עצמם, יש סגל חדש אבל היה לנו הרבה זמן לגבש את הקבוצה, ואנחנו די מגובשים אחרי מחנה אימונים מוצלח, ואני מקווה שמחר תראו קבוצה טובה שמוכנה לליגה. אני מבקש מהאוהדים לבוא ולעודד, אנחנו צריכים את התמיכה הזו, ונקווה לא לאכזב אף אחד ולהביא תוצאה טובה".

בנין יעמיד הרכב די חסר למשחק, כאשר עמרי בן הרוש, בן בנימין ושבחון פצועים, חטיב החולה בספק ופיראס מוגרבי עדיין מתאמן עם סנט אטיין. גם קובי דג'אני מרצה עונש הרחקה אותו הא סוחב מאז 2003, ובכל מקרה סובל מפציעה שלא הייתה מאפשרת לו לשחק. מי שיפתחו בקישור האחורי הם עומר צלישר הצעיר וארנון טמיר ששיחק בעונה שעברה בנס ציונה. גם מוחמד עקל הצעיר יעלה בהרכב על חשבונו של עלי חטיב החולה שלא יוכל ליטול חלק במשחק.

הרכב משוער מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, טובארנו פינאס, עידו לוי, ליאוניד קרופניק, אורי שטרית, עומר צלישר, ארנון טמיר, עומר פרץ, מוחמד עקל (יוסי שבחון), עידן שריקי, אחמד סבע.

מאמן קופס: "למדתי את נתניה"

קופס, יריבתה הפינית של מכבי נתניה, נחתה היום בישראל וערכה גם היא מסיבת עיתונאים לקראת המשחק. המאמן אסה פקונן אמר: "למדתי את מכבי נתניה ואני מקווה שנשיג תוצאה טובה. התחלנו לא טוב את העונה, אבל עכשיו הצטרפו שחקנים ואני בטוח שניראה טוב יותר".

הפינים מגיעים לאחר שעברו את לאנלי הוולשית עם 2:3 בסיכום שני המשחקים, אבל בליגה מדורגים במקום הלפני אחרון, עם 16 נקודות בלבד לאחר 17 מחזורים. השם המפורסם בקבוצה הוא זה של אטס פורייה, שחקן נבחרת אסטוניה, כשיחד איתו נמצאים בסגל של פקונן גם זרים מניו זילנד, ארצות הברית, אל סלבדור וניגריה.

הרכב משוער קופס: מיקה הילאנדר, פירי קרקאינן, יוני ניסינן, אטצ'ו טאבה, מרקוס יואנמקי, פול אוביפולה, אטס פורייה, כריס ג'יימס, אנטי הינינן, מיקה אילו, איליה ונאלאינן.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully