וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: קשיים במגעים מול עבאס, יצטרף לנתניה?

הקבוצה לא יכולה לשלם דמי השאלה עבור הקשר שהחל לבדוק אופציות אחרות, בהן הקבוצה של בנין. ויצמן סיכם לעונה נוספת

פרשת צירופו של הקשר מחמוד עבאס לבני סכנין מסרבת להיגמר. לאחר שההגיע להבנות עם הפועל תל אביב על כך שימשיך להתאמן בסכנין, נראה כי הקשר בודק אופציות נוספות כשעל הפרק הקבוצה הכי רצינית בעניינו היא מכבי נתניה. כרגע, לסכנין אין כסף לשלם עבור השאלתו של הקשר ולכן סוכנו, עו"ד שחר גרינברג, החליט לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות. חשוב לציין כי מבחינת השחקן העדיפות היא לשחק בסכנין, אך בשל כך יצטרך ככל הנראה לוותר חלק משכרו ולכן אופציות נוספות נשקלות ברצינות כמו נתניה.

בניגוד לעבאס, מי שסיכם היום בסכנין לעונה אחת הוא הבלם עידן ויצמן. לאחר משא מתן ארוך בין הצדדים נראה כי הבלם שהצטיין בעונה שעברה ימשיך בסכנין לעוד עונה. לפני כחודש היה נראה כי ויצמן בדרך החוצה מהקבוצה לאחר שהוצע לו חוזה נמוך באלפי שקלים ממה שהרוויח בעונה שעברה, אך מכיוון שלא קיבל הצעות מאוד מפתות מקבוצות אחרות בליגת העל החליט ויצמן לסכם את תנאיו בסכנין לעונה נוספת.

היום נודע כי סכנין תפתח את העונה בליגת העל במשחק חוץ נגד הפועל באר שבע ב-25 באוגוסט. הקבוצה תמריא בימים הקרובים למחנה אימון בבולגריה יחד עם שחקני הרכש שהצטרפו עד כה: אלכסנדר דוידוב, שמעון הרוש, מוחמד כליבאת ועלי עוסמאן. במועדון החלו במכירת המנויים שמחירים ינוע בין 300 שקל לילד עד 1,000 שקל למבוגר ליציע הכבוד.

בני סכנין בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully