וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל נבו: "אם אשפר את השיא, גמר זה דבר ריאלי"

18.7.2012 / 11:18

השחיינים האולימפיים ייצאו ביום ה' ללונדון בלי קופלב שנותח. המאמן קאופמן: "נוכל לעשות 3 חצאי גמר, הלוואי גם גמר אחד"

קובי אליהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

השחיינים הישראלים שייצאו למשחקים האולימפיים בלונדון קיימו היום (רביעי) אימון אחרון לפני היציאה לאנגליה ביום חמישי בבוקר. ארבעה שחיינים התאמנו בבריכה במכון וינגייט: גל נבו, יעקב טומרקין, עמית עברי ואמרי גניאל. נמרוד שפירא בר אור מקיים את אימוניו בירושלים, ואילו יונתן קופלב עדיין מאושפז בבית חולים אחרי ניתוח להסרת תוספתן. כפי שזה נראה, קופלב לא ייצא ללונדון ויחמיץ את המשחקים האולימפיים.

מאמן הנבחרת לאוניד קאופמן התייחס תחילה למצבו של יונתן קופלב ואמר: "הוא עדיין שוכב בבית חולים, יקח לו עוד הרבה זמן להתאושש". על מצבה של הנבחרת הישראלית אמר קאופמן: "אין על מה לעבוד, צריך רק לנוח ולהרגיש טוב במים. אנחנו יוצאים קודם כל למקום אחר באנגליה בו נהיה חמישה ימים. זה מקום מוכר שהיינו בו במחנה אימונים ואנחנו מאוד נהנים בו". על הציפיות לגמר אמר קאופמן: "תחרויות מתחלקות לשניים, לפעמים יש ציפיות וזה לא קורה ולפעמים הפוך. במשחקים אולימפיים קשה לפתח ציפיות, הכי חשוב לנו שכל שחיין יעשה שיא אישי. אם כל אחד מהחמישה יעשה שיא אישי הוא יוכל לעלות לחצי הגמר, ומשם הדרך לגמר היא מאוד קצרה כי זה אזור שהוא קרוב לגמר. אני מניח שנוכל לעשות שלושה חצאי גמר והלוואי וגם גמר אולימפי אחד".

גל נבו, שהגיע לפני 4 שנים לחצי הגמר ב-200 מעורב: "אני שמח לנסוע סוף סוף, אני מחכה להיות שם. אני לא חושב על פחדים, אלא חושב על מה שצריך לעשות שם. אני גם לא חושב יותר מדי על היריבים. המקום הראשון והשני די מובטח לאמריקאים. יש גם את לאזלו צ'ה. כל שאר העולם אחריהם ומי שיתפוס יום טוב יוכל להתקרב לשלישייה הזאת. אם אני אצליח לשפר את הזמן שלי מעידן החליפות, גמר זה דבר ריאלי. אני חושב שאני בכושר יותר טוב ממה שהייתי בעידן החליפות".

יעקב טומרקין, שזכה בשתי מדליות באליפות אירופה האחרונה: "אני חושב שהלחץ הוא חיובי. בתחרויות גדולות אפשר להביא את הגוף לרמות יותר גבוהות. המטרה שלי קודם כל היא חצי גמר. אחרי זה נראה מהם התנאים שאיתם אני יכול לעלות לגמר ונראה אם זה ריאלי".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully