וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: יוקיליס חזר לפנווי פארק

17.7.2012 / 9:19

'יוק' הגיע בתור אורח עם הוויט סוקס וזכה למחוות, בוסטון נשארה עם הניצחון 1:5. ריאן הווארד רשם הומראן ראשון העונה

שלושה שבועות בלבד נדרשו לקווין יוקיליס לחזור לפנווי פארק. אלא שהלילה (בין שני לשלישי), לראשונה בחייו, הוא הגיע לאצטדיון ונכנס לחדר ההלבשה של האורחת, שיקגו וויט סוקס ולא של בוסטון. זה לא הפריע במיוחד לקהל, שבעלייה הראשונה של אלילם לשעבר לצלחת קיבל אותו בקריאת ה"יוווק" המפורסמת ובדקה של סטנדינג אוביישן, לפני שהשחקן עצמו הודה לכולם ומיד הוסיף סינגל. יוקיליס נכנס לריצה היחידה של שיקגו במשחק אחרי טעות בהגנת בוסטון, אבל הומראן בן שלוש ריצות של אדריאן גונזאלס בשמיני השאיר את הניצחון בבוסטון, 1:5. יוקיליס אגב, סיים עם שני דאבלים נוספים ואף זכה לסרטון הוקרה מרגש במהלך המשחק. בסיום הוא אמר: "האצטדיון היה רועש, זה היה נהדר. אני רק רוצה להודות לכולם. חבל שזה לא נגמר טוב יותר, אבל התרגשתי לחזור למקום שהיה לי בית כל כך הרבה זמן".

עוד ב-AL: מארק טרמבו עלה ל-25 הומראנים העונה, אבל זה לא הספיק מול דטרויט, שנמצאת בכושר טוב סופסוף וניצחה 6:8. גרנד סלאם של ראול איבנייז בשמיני סידר ליאנקיז ניצחון 3:6 על טורונטו והם ממשיכים לברוח. זאק מקאליסטר היה טוב עם שישה וחמישה והוביל את קליבלנד ל-2:3 על טמפה ביי. קספר וולס חגג עם חמש הכנסות רצים על הראש של קנזס סיטי וסידר לסיאטל 4:9. אחרי חמישה הפסדים רצופים, מינסוטה התפרקה על בולטימור עם 7:19 כואב, כולל שבע ריצות באינינג הראשון. דנארד ספאן הכניס חמישה.

ב-NL: ריאן הווארד המתקאמבק רשם הומראן ראשון העונה והוביל את פילדלפיה ל-2:3 על הדודג'רס. ג'יי איי האפ והבולפן של יוסטון שיתקו את סן דייגו בדרך ל-0:2. הומראן בן שלוש ריצות של פדרו אלברז באינינג התשיעי כבר סידר לפיטסבורג שוויון, אבל חבטת הקרבה מוצלחת של דקסטר פלאוור בתחתית האינינג השאירה את הניצחון בקולורדו, 4:5. ג'ון אקספורד שבר שמירה שישית העונה וסנט לואיס ניצלה זאת, שמה שלוש ריצות בתשיעי וגברה 2:3 על מילווקי. מיאמי הכניעה 3:5 את וושינגטון ואילו סינסינטי הפסידה 5:3 לאריזונה וגרוע מכך, איבדה את ג'ואי ווטו הנהדר לארבעה עד שישה שבועות בשל ניתוח בברך, מה שעלול לפגוע קשות בסיכויי הפלייאוף שלה.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully