וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הארכות חוזים לריי רייס ומאט פורטה

16.7.2012 / 20:53

הרצים האחוריים ימשיכו בקבוצותיהם: רייס יזכה מבולטימור ל-40 מיליון דולר ב-5 שנים, פורטה משיקגו ל-32 מיליון ב-4 שנים

העונה החדשה בליגת הפוטבול ממשיכה להתקרב והקבוצות הגדולות נאבקות במטרה לשמור על הכוכבים שלהן. הערב (שני), שיקגו ברס הגיעה לסיכום עם הרץ האחורי הפנטסטי שלה מאט פורטה. החוזה החדש הוא לארבע עונות ופורטה יכניס לכיסו 32 מיליון דולר.

הדד ליין עבור שני הצדדים אמור היה להגיע הלילה ואם הם לא היו מצליחים לסגור את העסקה, פורטה היה זוכה ל-7.749 מיליון דולר בעונתו האחרונה בחוזה או נאלץ לשבת ביציע, זאת לאחר שבמרץ האחרון תייגה אותו שיקגו כשחקן פרנצ'ייז.

השחקן פתח את העונה החולפת, הרביעית שלו בליגה, בסערה ורשם במהלכה 997 יארדים על הקרקע ו-1,487 יארדים בסך הכל, לפני שקרע את הרצועה במשחק מול קנזס סיטי וגמר את העונה.

רגעים ספורים לפני שהגיע הדד ליין, גם בולטימור הצליחה לסגור את הסיפור עם הרץ האחורי שלה, ריי רייס, שיזכה ל-40 מיליון דולר לחמש שנים.

השחקן בן ה-25, ששיחק בכל ארבע עונותיו בליגה במדי הרייבנס, רשם בשנה שעברה שיא מועדון של 15 טאצ'דאונים, לצד שיא אישי של 1,364 יארדים בריצה. כמו פורטה, גם רייס אמור היה להרוויח 7.749 מיליון דולר ללא עסקה חדשה, כעת הוא ירוויח 17 מיליון דולר בעונה הבאה.

עוד שחקן שזכה לחוזה חדש הוא הבועט של ג'קסונוויל ג'וש סקובי, שירוויח בין 13.8 ל-14.2 מיליון דולר בארבע השנים הקרובות. אגב, מי שלא זכה לחוזה חדש עם תום מועד ההעברות הוא ווס וולקר, התופס של ניו אינגלנד. בעונה הקרובה הוא ישחק עם הפטריוטס תמורת 9.5 מיליון דולר, אך כדי לשים עליו תג פרנצ'ייז בעונה הבאה ניו אינגלנד תצטרך לשלם 11.4 מיליון דולר, מה שעשוי להיות יותר מדי עבורה.

בגזרת הפלילים: אלוויס דומרוויל נעצר בשבת במיאמי וכעת משטרת פלורידה מפרסמת את הפרטים. מסתבר שהשחקן נהג במכוניתו, בעוד שחבר נהג במכונית אחרת ובין השניים נקלעה מכונית אחרת, מה שעורר ויכוח בין הצדדים. במהלך הויכוח, דומרוויל וחברו הרימו את חולצותיהם, חשפו נשק ואיימו על נוסעי האוטו שהתווכחו איתם. המשטרה הוזעקה ועצרה את דומרוויל.

טרל אואנס עלול למצוא את עצמו בכלא, זאת בשל חוב של 20 אלף דולר על דמי מזונות. אואנס הרגיז את שופט בית המשפט שעוסק בתיק לאחר שלא הגיע לשימוע בעניינו וכעת כאמור, הוא עלול למצוא את עצמו בין סורגים.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully