וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: הפועל עכו והפועל חיפה נפרדו ב-1:1

16.7.2012 / 20:23

הקבוצה של הדרי שוב נהנתה משער של מרינקוביץ' בפנדל (50), אבל אבידור איזן. אליאור סיידר ודין מימוני יצטרפו לעכו

הפועל עכו המשיכה גם היום (שני) במסכת משחקי האימון שלה, ואחרי הניצחונות שהשיגה מול מכבי יבנה, עירוני רמת השרון ובית"ר ירושלים, הערב היא סיימה לראשונה בתיקו, 1:1 ביתי מול הפועל חיפה. שמעון הדרי העדיף לאפשר מנוחה לשחקנים רבים ששיחקו אמש נגד בית"ר ירושלים. אחרי מחצית מאופסת, יובל שבתאי הוכשל ברחבה בדקה ה-50 ונבוישה מרינקוביץ', שהבקיע מול בית"ר, עשה זאת שוב. עשרים דקות לאחר מכן, יובל אבידור איזן אחרי טעות בהגנה של אורי מגבו.

לאחר המשחק הוחלט בצוות המקצועי כי אליאור סיידר, שגדל במחלקת הנוער של הקבוצה ושיחק בשנה שעברה במכבי סקציה מעלות, יצטרף לסגל. כמוהו יצטרף גם הבלם דין מימוני ששיחק במכבי אחי נצרת וייכנס לרוטציה במרכז ההגנה אחרי עזיבתו של ניסו קפילוטו. עכו תקיים משחק אימון ביתי נוסף ביום חמישי מול בני סכנין ולאחר מכן היא תמריא למחנה האימונים ברומניה. מי שכרגע לא נמצא בכושר משחק הוא לאונרדו פאסוס, החלוץ שהגיע מבית"ר ירושלים, שכנראה לא ישחק גם בחמישי. אדי גוטליב התאמן, אבל לא שותף ובקבוצה ינסו לשלב אותו בהדרגה.

"כרגע אנחנו מחפשים דרך, לא תוצאות", סיכם הדרי את המשחק, "מתגבשת פה קבוצה טובה והמאפיין הקבוצתי בולט בה. אין פה מופע יחיד של אף אחד, אלא עמידה טובה והנעת כדור טובה. התוצאות לא מעניינות אותי כרגע. מתחילת הדרך אמרתי שאני מקווה להגיע למקומות 1-7 ואני מאמין שדרך עבודה קשה אנחנו יכולים לעשות זאת. אנחנו מחפשים שחקן נוסף בחלק הקדמי, אבל לא בכל מחיר. לא נהיה ברירת מחדל של אף אחד. שחקנים שיבואו לעכו צריכים להבין שזו זכות להגיע לכאן. אני שמח מאוד מהסגל שיש לי".

הפועל עכו בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully