וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ילינה-קרית שמונה: המשחק ישודר בערוץ 5

תהל אלון

17.7.2012 / 8:58

המשחק במוקדמות ליגת האלופות יועבר לבסוף בטלוויזיה (20:30) גילי לנדאו מוכן: ”נראה שאנחנו לא אפיזודה חולפת”

אלופת ישראל עירוני קרית שמונה, ערכה אמש (שני) את האימון המסכם שלה על אדמת סלובקיה ובכך נעלה את ההכנות למשחק ההיסטורי שלה הערב מול ז'ילינה, האלופה המקומית, במסגרת מוקדמות ליגת האלופות (20:30). אחרי חוסר ודאות, החליטו היום בערוץ 5 לשדר את המשחק בסופו של דבר, כשחברת איתוראן שבבעלות איזי שרצקי, תיתן חסות לשידור.

במהלך השבוע החולף למדו שחקני האלופה את היריבה על כל פרטיה. המאמן החדש של הקבוצה גילי לנדאו ועוזרו ברק בכר, דאגו להכין וידאו על כל אחד משחקני ז'ילינה והציגו בפני שחקניהם את היתרונות והחסרונות היריבה.

כבר ביום ראשון בערב בחר לנדאו לפרסם את ההרכב הפותח, מה שהפתיע במקצת את השחקנים, הרגילים לגלות את ההרכב רק ביום המשחק. בכל מקרה, הקריה תפתח עם שלושה חלוצים, שמעון אבוחצירא, ברק בדש ודויד סולארי, כאשר גם קשר הרכש דרקו טאסבסקי יערוך את הופעת הבכורה שלו.

ברק בדש התייחס למשחק ואמר לוואלה! ספורט: "אני בהחלט מאמין שאנחנו יכולים לעבור שלב, אבל צריך לקחת בחשבון שהסלובקים לעומתנו הם קבוצה מנוסה מאוד במעמדים האלה ומדובר בקבוצה טובה ואיכותית". על ההכנות שעברו לקראת המשחק הוסיף החלוץ: "היו לנו שלושה משחקי אימון בהולנד, שבהם תרגלנו המון דברים שאנחנו צריכים להביא למשחק. הצוות המקצועי עבר איתנו על כל שחקן בכל עמדה בקבוצה הסלובקית, כך שהתכוננו אליהם מצוין".

המאמן גילי לנדאו אמר הבוקר לגלי צה"ל: "יש דריכות, כמו לפני כל משחק. ידעתי לאיזה אתגר אני מגיע. כשלוקחים קבוצה שלוקחת באליפות, אפשר רק לרדת. אבל בעבר גם שאלו אותי למה נכנסתי להפועל תל אביב כשהיא עמדה לרדת ליגה. גם פה יש אתגר, ואני צריך לעמוד בו. המטרה היא לשמר את הרעב והתשוקה. את הסגל כבר שימרנו ברובו, למרות שטרם מצאנו את החלוץ שאנחנו רוצים. נרצה להראות שאנחנו לא אפיזודה חולפת, שאנחנו מועדון צמרת כמו שאר ה'גדולות' שלא הוכיחו את עצמן בשנה שעברה. נרצה לעלות שלב מול קבוצה קשה בעלת מסורת כמו ז'ילינה, שלפני שנתיים הגיעה לשלב הבתים. יש מערכת ציפיות, אבל נתחיל בנגיעה הראשונה".

יעמוד למבחן: דרקו טאסבסקי

הקשר הזר של קרית שמונה יערוך מול ז'לינה את הופעת הבכורה הרשמית שלו במדי הקבוצה הצפונית, עפ"י משחקי ההכנה שקיימה האלופה בהולנד ויחד עם האימונים האחרונים הצוות המקצועי של הקבוצה אומר כי טאסבסקי בהחלט מרשים ביכולתו ושמדובר בכדורגלן מוכשר ואיכותי, מחר מול ז'לינה הקשר יצטרך לעזור לבראיין גרסיסיץ בניהול המשחק, לתמוך בהתקפה ולהוכיח שהרכש שלו כחיזוק היה מוצדק.

הרכב משוער: דני עמוס, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, שיר צדק, דושאן מטוביץ', בראיין גרסיסיץ, דרקו טאסבסקי, אדריאן רוצ'ט, דויד סולארי, ברק בדש, שמעון אבוחצירא.

אדלאר: "מצפה ליריבה חזקה, מאורגנת ופיזית"

בז'ילינה מתכוננים גם הם לפתיחת העונה האירופית, אחרי שכבר יצאו לדרך בליגה הסלובקית בסוף השבוע עם ניצחון 1:4 על ספרטק מיאבה. הדאבליסטית הסלובקית, שככל הנראה תחסר את החלוץ תומאש מאיטאן, בונה על ניצחון ביתי שייתן לה מקדמה לקראת הגומלין בקרית אליעזר בשבוע הבא.

"אני מצפה ליריבה חזקה, מאורגנת ופיזית", אמר המאמן פרנס אדלאר. "אבל כל השחקנים שלנו מוכנים לאתגר ויודעים שבמעמד כמו ליגת האלופות צריך להעלות את הרמה. נצטרך לעשות את העבודה כדי להעפיל לשלב הבא, בו היריבה כבר תהיה קשה עוד יותר. הקבוצה הזו כבר זכתה בשש אליפויות, והמטרה הבאה שלה היא להצליח גם בזירה האירופית. הציפיות כאן גבוהות מאוד, במיוחד אחרי הזכייה בדאבל בשנה שעברה".

הרכב משוער: מרטין דוברבקה, סרז' אקאקפו, ולדימיר לייטנר, יוזף פיאשק, ארנסט מאבוקה, ויקטור פקובסקי, יאקוב פאור, מירוסלב בארצ'יק, מירוסלב קאצ'ר, גימה, רוברט פיך.

(עדכון ראשון: 16.7, 19:54)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully