וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר ירושלים מארגנים תרומה לעמותת האוהדים

16.7.2012 / 17:23

השחקנים לא נותרו אדישים למיזם המתפתח. תרומה של לפחות שני מיליון שקלים שגייס ניר ברקת צפויה לצאת לפועל השבוע

בבית"ר ירושלים ממשיכים להתנהל תחת אי ודאות והצורך לגייס כסף רב ככל האפשר עד לאמצע חודש אוגוסט, במטרה להימנע מהליך משפטי של הקפאת הליכים ואולי אפילו פירוק. בשלב זה, גם במועדון מקווים כי עמותת האוהדים תצליח לגייס כספים רבים ותהיה חלק מהפיתרון. ה'באזז' הגדול סביב מיזם האוהדים, הביא לכך שבימים האחרונים מתארגנים שחקני הקבוצה בצורה מסודרת, במטרה לתת תרומה משותפת לעמותה.

את הנושא מאגד ומארגן הקפטן עמית בן שושן והשחקנים מעריכים כי לפחות חמישה שחקנים בכירים יעמדו בראש המהלך ויקנו מנייה, ואחרים יתרמו על פי יכולתם. יש לזכור כי חלק לא מבוטל מהשחקנים לא מקבל משכורות ופרמיות כבר חודשיים והם נמצאים במצב כלכלי לא פשוט.

גם הטניסאי הישראלי אנדי רם הצטרף למיזם האוהדים של בית"ר ירושלים וקנה הערב מניה: "כאוהד בית"ר מהיום שאני זוכר את עצמי, החלטתי להצטרף למיזם המדהים של האוהדים. זהו הפתרון האידיאלי להבטחת עתיד הסמל שנקרא בית"ר ירושלים".

בנוסף למיזם, בבית"ר מצפים בקוצר רוח שכבר השבוע תיכנס למועדון תרומה של לפחות שני מיליון שקלים, אותם ניר ברקת גייס בארצות הברית יחד עם היו"ר איציק קורנפיין. לברקת יש הבטחה מצד תורם נוסף לסכום דומה וגם הוא צפוי להגיע לקבוצה בהמשך. התרומה שברקת גייס תביא למצב בו האוהדים יזדקקו לכשלושה מיליון שקלים על מנת לרכוש כ-50% מהבעלות על המועדון, כאשר שלושה מיליון נוספים יגיעו מאנשי עסקים נוספים.

המאמן אלי כהן הודיע לאופיר עמרם כי הוא לא צפוי לזכות לדקות משחק רבות במהלך העונה ועדיף לו לחפש קבוצה אחרת, בה יתחשל ויוכל לחזור לקבוצה בעתיד בשל יותר.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully