וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 1 מתחדש לקראת לונדון 2012

16.7.2012 / 13:02

שידור אינטרנטי מ-8 זירות במקביל, מסך מפוצל, אינספור שעות שידור ואפילו תכנית בידור של אלי פיניש. כך תצפו באולימפיאדה

אנשי הנהלת רשות השידור וצוות השדרים והפרשנים שייצאו למשחקים האולימפיים בלונדון, השתתפו היום (שני) במסיבת עיתונאים בתל אביב, בה הוצג לוח השידורים של ערוץ 1 למשחקים שייפתחו ביום שישי הבא (27 ליולי).

ברשות השידור התגאו בקדמת הטכנולוגיה אותה הם מתכוונים להציג במהלך המשחקים. פרט לשידורים טלוויזיונים לאורך כל היום ושידורי רדיו, יעבירו שם בפעם הראשונה שידורים אינטרנטיים. באתר לונדון 2012 של רשות השידור תהיה אפשרות לבחור בין שמונה שידורים שיתקיימו בו זמנית. כמו כן, תהיה אפשרות לצפות בארבעה אירועים בו זמנית במסך מפוצל.

בסוף כל יום יעבירו בוני גינצבורג ושרון פרי תכנית שתסכם את אירועי אותו יום, כשברשות השידור לא ויתרו גם על הרצועה הקומית, והבדרן אלי פיניש יגיש כמעט מדי יום תכנית הומוריסטית לסיכום האירועים האולימפיים, אותה יכתוב בין השאר אלי בן דוד מ"בובה של לילה". פיניש, שהגיע בסיומה של מסיבת העיתונאים אמר: "אני מרגיש שקראו לי למילואים, רק בערוץ 1. מדובר בטוק-שואו לילי עם מערכונים. אנחנו מתחילים לגבש רעיונות".

רשות השידור תוציא ללונדון צוות של 9 שדרי טלוויזיה ורדיו. יורם ארבל יחזור לערוץ 1 אחרי 20 שנה וישדר את טקס הפתיחה וטורנירי הכדורגל והכדורסל. מאיר איינשטיין יישדר את תחרויות האתלטיקה, משה גרטל את השחיה ומירי נבו את ההתעמלות. שדרים נוספים הם אורי לוי, עמית הורסקי, דני דבורין, קמי ברץ וג'אודת עודה. רשות השידור תוציא למשחקים גם ארבעה כתבים: ליאן וילדאו, מירי אליקים, יגאל שמעוני ואיתי נבו. ד"ר גלעד ויינגרטן ייפרשן את תחרויות האתלטיקה, ד"ר בוקי צ'יש את השחיה, יעל ארד את הג'ודו, ג'קי וישניה את ההתעמלות ודני נוימן את משחקי הכדורגל.

מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם אמר לקראת המשחקים: "תארו לעצמכם מה היה קורה אם לא היינו לוקחים את הזכויות, וערוצים אחרים היו גובים כסף על השידורים האלה. לקחנו את עצמנו להביא את שידורי האולימפיאדה לכל בית בישראל, וכל מי שישתמש במדיה החדישה שלנו יווכח שאנחנו נמצאים בעידן חדש".

יו"ר רשות השידור אמיר גילת הוסיף: "הפעם אפשר יהיה לראות את המשחקים גם במחשבים האישיים ובאפליקציות בסלולאר. כמו המשלחת הישראלית לאולימפיאדה, גם רשות השידור צגיע מהר יותר, גבוה יותר וחזק יותר".

מנהל מחלקת הספורט בערוץ 1 אורי לוי התייחס לשאיפות שלו מהמשחקים ואמר: "האולימפיאדה תשודר הפעם לראשונה במלואה ב-HD. היא גם תתקיים בשעות נוחות ובשיא הפריים טיים. אנחנו נעקוב קודם כל אחרי הספורטאים הישראלים, נעקוב אחרי כל צעד שלהם ונעביר שידורים של כל אחד מהם. בנוסף לשידורים, נעקוב אחרי הספורטאים בשלושה צוותי צילום שיהיו שם. אחת הסיבות שהאולימפיאדה תשודר בלעדית אצלנו היא גם טורנירי הכדורגל והכדורסל שאמורים להתעלות לרמה גבוהה מאוד".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה! ספורט

אורי לוי, מנהל מחלקת הספורט רשות השידור. קובי אליהו
,נעקוב אחר כל צעד של הספורטאים הישראלים". אורי לוי/קובי אליהו
נבחרת האולימפיאדה של ערוץ 1. קובי אליהו
נבחרת השדרים של ערוץ 1. קובי אליהו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully