וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע המריאה. מרקוביץ' וקשצ'לאן צפויים להצטרף

16.7.2012 / 8:30

הבלם והקשר אמורים להיבחן מול אולימפיאקוס ניקוסיה, גם הבלם אוקה ייבחן. אלישע לוי: "המטרה – לגבש שיטת משחק"

אחרי שפתחה את מועד ההעברות בסערה והחתימה את אוסטין אג'ידה, קלימי סבן, וויליאם נג'ובו, ניקולס פלצ'וק, ותומר סוויסה, הפועל באר שבע המריאה הבוקר (שני) למחנה האימונים בפולין עם שחקני הרכש החדשים שלה ולא מעט תקוות. הצוות המקצועי החדש שהגיע מחיפה וכולל את אלישע לוי, גיורגי דרסיליה וגיורא אנטמן, פגש את שחקני מכבי חיפה שהמריאו מעט מוקדם יותר לאוסטריה. מוטי מלכה וגל דהן נופו מהסגל ביום שישי ונשארו בארץ. "המטרה במחנה אימונים היא לגבש שיטת משחק ולבחון זרים. אני מקווה שעד שנחזור הסגל יושלם", אמר המאמן, שדיבר גם על ההחלטה להחתים את סבן. "סבן מביא איתו הרבה ניסיון ואין ספק שהוא יוכל לעזור לנו".

כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט, לפחות שני שחקנים צפויים להגיע להתרשמות במחנה האימונים בפולין וייבחנו במשחק האימון מול אולימפיאקוס ניקוסיה, אלקי לרנקה ווידז'ב לודז'. הראשון הוא הבלם הבלם הניגרי אוגו אוקה, ששיחק בחמש השנים האחרונות בלודז' הפולנית, הקבוצה האחרונה שמולה תשחק באר שבע במחנה (קבוצתו של מינדאוגאס פאנקה שנבחן בקבוצה ושוחרר רגע לפני החתימה בטענה שהוא מסרב להיבחן, א"י). אוקה ערך בעונה שעברה את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ניגריה. מדובר בשחקן חופשי בעל אזרחות איטלקית ובמועדון כבר צפו בקלטות שהעביר סוכנו, ג'קי דהאן.

במועדון אישרו גם את הידיעה על המגעים עם קשר נבחרת מונטנגרו מלאדן קשצ'לאן, שיגיע להתרשמות במחנה. קשצ'לאן בן ה-29 זכה בעונה שעברה בדאבל היסטורי עם לודוגורץ הבולגרית, ולפני כן שיחק בלודז' ויגלוניה ביאליסטוק הפולניות. בתחילת דרכו עבר בקבוצות המילואים של בורוסיה דורטמונד וקרלסרוהה. ב-2009 ערך קשצ'לאן הופעת בכורה בנבחרת מונטנגרו, וכעת במאזנו 18 משחקים בינלאומיים. שחקן נוסף שאמור להגיע: הבלם בויאן מרקוביץ', שנמצא חזק על הכוונת של לוי משום שהוא מוכר לו היטב ממדי בוראץ הבוסנית ששיחקה מול מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות.

שחקני הפועל באר שבע (מימין לשמאל) קלמי סבן, ניקולאס פלצ'וק, תומר סוויסה. מגד גוזני
הפנים החדשות באדום: סבן, פלצ'וק וסוויסה למעלה, אג'ידה ונג'ובו למטה/מגד גוזני
שחקני הפועל באר שבע, וויליאם נג'ובו (שמאל), אוסטין אג'ידה. מגד גוזני
שחקני הפועל באר שבע, וויליאם נג'ובו (שמאל), אוסטין אג'ידה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully