וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הבן כבר לא אובד

16.7.2012 / 0:21

בן שיטס רשם קאמבק נהדר אחרי שנתיים והוביל את אטלנטה ל-1:6 על המטס. 14 סטרייקאאוטים וניצחון ליובאני גאיירדו

ב-19 ליולי 2012, לפני שנתיים פחות ארבעה ימים, בן שיטס עלה למשחק האחרון שלו בליגה והפסיד עם אוקלנד לבוסטון. הערב (ראשון), אחד המגישים המבטיחים בבייסבול סופסוף חזר למרכז הבמה, הפעם במדי אטלנטה, ואיזו חזרה זו הייתה. שיטס היה 'כיבוי אורות' והעלים את המטס עם שישה אינינגים, חמישה סטרייקאאוטים ושתי חבטות בלבד. באינינג החמישי הוא זכה לתמיכה התקפית בדמות שש ריצות והברייבס ניצחו 1:6. יוהאן סנטנה היה חלש והפסיד.

עוד ב-NL: סטיבן שטרסבורג נתן עוד הצגה עם שישה ושבעה וקצר ניצחון עשירי העונה ב-0:4 של וושינגטון על מיאמי, בשורותיה ריקי נולסקו פתח מצוין, אבל התפרק והפסיד. יובאני גאיירדו היה פנטסטי עם שבעה ו-14 והוביל את מילווקי ל-1:4 על פיטסבורג, אצלה רשם אי ג'יי בארנט הפסד ראשון אחרי חודשיים וחצי, למרות שבעה ושבעה. הומראן חמישי בארבעה משחקים לאנדרו מקאצ'ן בפייראטס. שבעה ושבעה של מאט גארזה סידרו 1:3 לקאבס על אריזונה.

פילדלפיה מנסה להתייצב והיא קיבלה משחק טוב מקול המלס, שעם שמונה ושבעה קצר ניצחון 11 העונה והוביל אותה ל-1:5 על קולורדו. מאט קיין, שרק לפני חודש פירק את יוסטון עם משחק מושלם, שוב גבר עליה וסן פרנסיסקו ניצחה 2:3. הגנת הדודג'רס חילקה מתנות וחמש טעויות שלה הובילו לשש ריצות של סן דייגו והפסד 7:2. שתי ריצות של סינסינטי בשמיני הספיקו ל-2:4 על סנט לואיס וסוויפ.

ב-AL: ג'סטין ורלאנדר כבר סופר עשרה ניצחונות עם שמונה ושמונה מרשימים מול בולטימור בניצחון 0:4 של דטרויט. קרלוס וילאנובה עם שישה ושמונה הוביל את טורונטו להשתקה ו-0:3 על קליבלנד. בניו יורק הייתה חגיגת הומראנים, ארבעה לאיינג'לס (כולל אלברט פוחולס ומארק טרמבו) וארבעה ליאנקיז (כולל אלכס רודריגז, מארק טשיירה וקרטיס גרנדרסון), שהקאמבק שלהם נעצר ברגע האחרון ולוס אנג'לס ניצחה 8:10. הוויט סוקס נהנו מעוד ערב מוצלח של שני הכוכבים הגדולים שלהם, כשאדם דאן חבט להומראן 28 העונה וכריס סייל רשם ניצחון 11 עם שמונה אינינגים חזקים ב-1:2 על קנזס סיטי. בוסטון הסתייעה בשישה ושבעה של ג'וש בקט וניצחה 3:7 את טמפה ביי. ג'קובי אלסבורי החוזר לעניינים סיים עם 3 מ-5. אוקלנד רשמה לראשונה מזה ארבע שנים שלושה הומראנים באינינג (השני) וזה הספיק לה כדי לנצח 4:9 במינסוטה. מאט האריסון נתן משחק מלא, לא מזהיר במיוחד אבל כזה שהספיק לו לניצחון 12 העונה ולטקסס ל-0:4 על סיאטל.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully