וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: בית"ר ירושלים הפסידה 2:1 להפועל עכו

15.7.2012 / 18:24

מרינקוביץ' ויוסף כבשו לעכו, עזריאל לבית"ר. עמותת האוהדים תקיים את מסע"ת במרכז בגין. תקרית בין שלום עליכם לקורנפיין

עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים, שעשתה הרבה מאוד רעש בימים האחרונים והפכה לחלק בלתי נפרד מהפיתרון הפיננסי למצבה של הקבוצה, צפויה לערוך ביום רביעי הקרוב מסיבת עיתונאים במרכז מורשת בגין שבירושלים. לחברי העמותה היה חשוב לערוך את מסיבת העיתונאים במקום המחובר להיסטוריה של תנועת בית"ר ושורשיה ושמחו מאוד שהיום (ראשון) הם קיבלו תשובה חיובית מהמרכז לערוך את האירוע במתחם.

עד הבוקר גוייסו כ-400 אלף שקל עבור העמותה ב-48 השעות הראשונות של המיזם. חברי העמותה צריכים לגייס כשלושה מיליון שקלים לפחות על מנת לנסות ולהגיע ל-50 אחוז בעלות על המועדון, מה גם שגם בעמותה וגם בבית"ר ירושלים מקווים כי מאמציהם של ניר ברקת ואיציק קורנפיין יישאו פרי ותורם מארצות הברית יעביר למועדון סכום של לפחות מיליון דולר, מה שיקל מאוד על המצב הכלכלי.

בשעות הערב קיימה הקבוצה משחק אימון בבית וגן נגד הפועל עכו שהסתיים בניצחון 1:2 לקבוצה האורחת. עבור הקבוצה של אלי כהן היה זה משחק אימון שני אחרי הניצחון 1:3 על מכבי הרצליה בשבוע שעבר. נבוישה מרינקוביץ' כבש את שער היתרון לעכואים בדקה ה-41 בפנדל, אבל חן עזריאל שחזר לקבוצה איזן רבע שעה לסיום. ארז יוסף, ששיחק בקבוצת הנוער של מכבי חיפה ונבחן במועדון, היה חתום על שער הניצחון לעכו בדקה ה-90. לאונרדו פאסוס שעבר הקיץ מבית"ר ירושלים לעכו לא שותף בגלל כושר גופני לקוי. בזכות הניצחון, עכו שומרת על מאזן מושלם במשחקי האימון אחרי הניצחונות על מכבי יבנה ועירוני ניר רמת השרון.

תקרית לא נעימה אירעה כאשר שלום עליכם, מי שסיפק למועדון את ארוחות הצהריים עד לא מזמן וסיים את עבודתו בשל המצב הכלכלי, התעמת עם יושב ראש המועדון איציק קורנפיין בדרישה לתשלום חוב של 15 אלף שקלים. לקורנפיין אין כרגע את היכולת לשלם לו את הסכום המדובר, מה גם שבין השניים קיים סכסוך עקב טענותיו של קורנפיין כי האחרון מעביר ידיעות מתוך המועדון לגורמים המנסים לפגוע ביו"ר. אדם ששהה במקום אמר: "זו לא פעם ראשונה שאיציק ושלום עליכם מתעמתים. זה לא רק כסף, יש פה דברים מעבר ויש המון מתח ביניהם. הכסף הוא אולי הדבר הכי קטן במתח שנוצר ביניהם".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully