וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: משהו להיאחז בו

15.7.2012 / 10:02

ריאן דמפסטר המשיך לשמח את אוהדי הקאבס המאוכזבים והגיע ל-33 אינינגים ללא ריצת חובה ב-1:4 על אריזונה. הצגה להרננדז

בזמן שהיריבה העירונית שלהם עושה חיל, העונה של שיקוג קאבס לא מרשימה במיוחד. הקאביז בדרך לעונה מי יודע כמה בלי אליפות והמאזן שלהם ממקם אותם במקום ה-27 מבין 30 קבוצות הליגה. מי שמצליח בכל זאת לספק מעט רגעי אושר לאוהדים בריגלי פילד הוא ריאן דמפסטר. הלילה (בין שבת לראשון), הוא סיפק שישה אינינגים עם חמישה סטרייקאאוטים ושוב, אפס ריצות חובה בניצחון 1:4 על אריזונה והאריך את הרצף שלו ל-33 אינינגים בהם לא הרשה ריצה, שיא ליגה העונה ושווה לשיא הקאבס של קן הולצמן מ-1969. דמפסטר הפך למגיש החמישי בלבד מאז 1900 שזוכה בחמישה ניצחונות רצופים בלי להרשות אף ריצה והשאלה היחידה שנותרה כעת היא האם הוא יוכל להמשיך את הרצף המסחרר, שכן שמועות רבות קושרות אותו עם עזיבה של הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי.

עוד ב-NL: סן דייגו ניצחה 6:7 את הדודג'רס בצורה מוזרה במיוחד, כאשר באינינג התשיעי אברת קבררה מהפאדרס ניצל הירדמות של המגיש של לוס אנג'לס קנלי ינסן וגנב את בסיס הבית כדי להשוות. ינסן ניסה לתפוס אותו, אבל הזריקה שלו חלפה מעל התופס אי ג'יי אליס ואיפשרה גם לוויל ונאבל להיכנס ולבצע את המהפך. טים לינסקאם הגיע הפעם לעבודה עם שמונה ו-11, בלי אף ריצת חובה, אבל סנטיאגו קאסייה חירב לו את הניצחון ושבר שמירה. למזלה של סן פרנסיסקו, סינגל של הקטור סאנצ'ז סידר לה 2:3 על יוסטון אחרי 12 אינינגים.

פילדלפיה קטעה רצף של חמישה הפסדים עם 5:8 על קולורדו ובקרב מגישים בין מארק בהרלי (שבעה ושבעה) לג'יו גונזאלס (שישה ותשעה), הייתה ידו של הראשון על העליונה ומיאמי ניצחה את וושינגטון 1:2. אנדרו מקאצ'ן חבט לעוד הומראן, פיטסבורג קצרה עוד ניצחון, 4:6 על מילווקי. סינסינטי לא נשארה מאחור ונהנתה מווקאוף הומראן של ריאן לודוויק בעשירי כדי לנצח 2:3 את סנט לואיס. אטלנטה ניצלה הופעה חלשה של אר איי דיקי ועם שלוש ריצות בשמיני הפכה פיגור וגברה 7:8 על המטס.

ב-AL: מפציצי היאנקיז ממשיכים לחגוג. רובינסון קאנו (21 העונה) וקרטיס גרנדרסון (24) סיפקו עוד הומראנים והפסים גברו 3:5 על האיינג'לס. אדווין אנקרנסיון משתולל גם הוא וצמד שלו, ראשון העונה, העלה אותו ל-25 הומראנים וסידר לטורונטו 9:11 על קליבלנד. דטרויט, שנמצאת בתקופה טובה, כבר הייתה בטוחה שהיא מכניעה את בולטימור. הטייגרס שמו שלוש ריצות בתשיעי כדי להשוות ועוד אחת ב-11, אבל האוריולס שמו אחת משלהם. באינינג ה-13 דטרויט שוב עלתה ליתרון, אבל טיילור טיגארדן סגר את הסיפור עם ווקאוף הומראן של שתי ריצות, שסידר לבולטימור 6:8.

אדם דאן חבט להומראן 27, אבל אלסידס אסקובר ענה בצמד וקנזס סיטי הכניעה את הוויט סוקס 3:6. אוקלנד נהנתה מארבעה הומראנים וניצחה 3:9 את מינסוטה. בוסטון קיבלה בחזרה את קליי בוכהולץ אחרי חודש. הוא נתן שישה ושליש עם שמונה הכשות, אבל נכנע לשבעה ושליש עם שמונה של דייויד פרייס וטמפה ביי ניצחה 3:5. אחרון חביב, קינג פליקס הרננדז, שהראה ליו דרוויש איך עושים את זה באמריקה ועם משחק מלא, 12 סטרייקאאוטים ושלוש חבטות בלבד, שיתק את טקסס ב-0:7 של סיאטל. דרוויש רשם את ההפסד, כשהוא מרשה שבע ריצות.

בואו לדבר על בייסבול בפורום הספורט האמריקאי של וואלה!

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully