וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן קופלב עשוי להחמיץ את האולימפיאדה

15.7.2012 / 9:03

אכזבה למשלחת הישראלית: אלוף אירופה ב-50 מטר גב עבר ניתוח מפתיע להסרת התוספתן, ויהיה מאושפז לאורך כל השבוע

מכה גדולה למשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בלונדון. השחיין יונתן קופלב, אלוף אירופה במשחה ל-50 מטר גב, עבר אתמול (שבת) בערב באופן פתאומי ניתוח להסרת התוספתן והוא עשוי להחמיץ את המשחקים האולימפיים, בהם הוא אמור להשתתף במשחה ה-100 גב. קופלב התחרה באליפות ישראל במכון וינגייט. תחילה הוא נראה מצוין במשחה ה-100 גב, אבל לקראת משחה ה-200 חתירה בו היה אמור להשתתף הוא חש ברע וסבל מכאבים בבטנו.

אחרי שנסע לנוח בביתו בחיפה, המצב הידרדר וקופלב הובהל לבית החולים. במוצאי שבת הוא כבר עבר בדחיפות ניתוח להסרת התוספתן. השחיין יכול להתנחם בעובדה שהניתוח בוצע בזמן, ושנמנע נזק חמור יותר. מצד שני, השתתפותו במשחקים האולימפיים שייצאו לדרך ב-27 ליולי בספק גדול.

זמן ההחלמה הסטנדרטי של ניתוח מהסוג הזה הוא 6 שבועות, וקופלב אמור להיות מאושפז בבית החולים בשבוע הקרוב, בעוד שהשחיינים ימריאו לבריטניה ביום חמישי השבוע. ובכל זאת צריך לזכור שכבר היו מקרים מעולם, וספורטאים מצליחים לפעמים להגיב בצורה מפתיעה להליכים רפואיים מהסוג הזה.

יו"ר איגוד השחיה, נועם צבי, סיפר על מצבו של קופלב: "אנחנו לא נוכל לקבוע שום דבר לפני שנקבל חוות דעת מפורטות יותר מהרופאים. הדבר הזה בא בהפתעה גדולה. אני יכול רק לקוות שהוא יצליח להתאושש מזה מהר ואין לי עוד מה להגיד בעניין הזה, פרט לכך שזה מאוד מעציב".

אולימפיאדה לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully